Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Firmajulegaver til ansatte

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Mar 21
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi sælger dagligt firmajulegaver til virksomheder og forsøger at skille os ud ved at yde en god service. Synes dog det er en jungle at blive synlig på google blandt alle de store som har kæmpe budgetter. I er velkommen til at besøge min side her gaveshop.nu
hvis nogen af jer kender os eller vil hjælpe mig vil vi blive glade for en anmeldelse på trust pilot eller et " like" på vores facebook side.
Gaveshop.nu

Hvad gør i for at få jeres virksomhed synlig på google ?

mange tanker fra
gaveshop.nu
Rikke
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Man bliver synlig ved gentagelse og ved indhold og man kan have fordel ved, at man ikke kun selv nævner sig, men at man nævnes på andre rangerede sites.

Det er derfor med at få de første kunder ind - det er vanskeligtst og så med at skabe indhold som indeholder ens SEO ord  firmanavn - julegaver osv - og som ikke bare er reklame, men indhold som får mange læsere

Hvordan er det lige med skatteregler for julegaverne - hvad må arbejdsgiver - hvor er grænser samlet for året - og for julen separat - hvem må få osv  - Hvad betyder fradraget for firmaet - Alt sådan noget som nogen, nok mest op til Jul, vil læse med interesse

Jeg ville så satse på firmagaver og ikke kun julegaver - men firmagaver - hvad må man give - lejlighedsgaver, repræsenation - jul - hvad må man, til hvem - aktiv gaver - oplevelsesgaver - og så kontanter ofte  med helt egen regel for hvad man må/har fradrag for - og så parret med inspirationen til hvad folk bliver glade for - indlistede reklamer for noget af det man kan tilbyde - hjælp til indpakning - leverance - udbringning og og og

Uden indhold, tager det 1000 år at få ordentlig plads hos google - og netværk og andre der skriver om en - og omtaler en til vennerne og kollogaerne - er vejen frem

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 5. Mar 20
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 01:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)