Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan er markedsføringlovene i udlandet for elektronisk henvendelse?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Apr 20
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne i kontakt med virksomheder i udlandet for at tilbyde dem en ydelse jeg laver. Jeg kender godt reglerne i Danmark i forhold til markedsføringloven. Er der nogen der har nogle hjemmesider jeg kan læse om forskellige landes regler for at sende en email med henblik på at sælge en ydelse. Der er ikke tale om en fabrikeret email, men en personlig email som jeg har lagt meget tid i hvis det kan gøre en forskel nogle steder :)

God torsdag!

Mvh Oliver Knorborg

Tilmeldt 1. Mar 21
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Selv om unsolicited emails er lovligt i enkelte lande skal du forvente at dit domæne og din hostingudbyders ip-adresse bliver blacklisted og alle dine emails fremadrettet lander i SPAM mappen hos stort set alle modtagere.

Du skal også forvente at det vil skade dit brand og at du vil få negative anmeldelser på nettet.

Du bør sikre dig at din hostingudbyder tillader unsolicited emails, da de vil modtage klager og vil reagere hvis deres ip-adresse(r) bliver blacklisted.

Der er INGEN seriøse virksomheder som sender unsolicited emails idag, da det skader mere end det gavner. Men det er lovligt i f.eks. USA (læs om CAN-SPAM act.), hvis det bliver gjort korrekt.

Billigtlaan.dk · Sammenlign priser på lån · Erhvervslån uden om banken.

Tilmeldt 9. Apr 20
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar :) Har du andre ideer til at komme i kontakt med virksomheder man ser et potentiale i? Uden at det skader brandet :)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Telefon - som viser man virkeligt har interesse - eller alm snail mail 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 1. Mar 21
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Når du ønsker at gå målrettet efter bestemte virksomheder er det mest effektive nok at ringe.

Under samtalen kan du bede om samtykke til at sende emails.

Billigtlaan.dk · Sammenlign priser på lån · Erhvervslån uden om banken.

Tilmeldt 9. Apr 20
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 08:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det lovligt at cold call til virksomheder udenfor Danmark også? :)

 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 29. Feb 16
Indlæg ialt: 315
Fra  Andelsbolig.nu Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Skriv til ambassaderne i Danmark for de lande hvor du gerne vil vide mere om markedsføringsloven der.

Du kan skrive på dansk, jeg er sikker på at ambassaderne gerne hjælper dig, det er en del af deres opgave.

Andelsbolig.nu

Rådgivning, vejledning og sparring til andelsboligkøbere og andelsboligforeninger - Klaus Folmann

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)