Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på webshop

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Rødovre
Tilmeldt 11. Apr 14
Indlæg ialt: 50
Fra  Læderprojektet Skrevet kl. 08:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolaj!

Tak for dit meget positive feed back. Jeg synes også selv at det er vigtigt at et website er personligt.

Der er rigeligt af alle andet.

 

Med venlig hilsen

kim

Fra Rødovre
Tilmeldt 11. Apr 14
Indlæg ialt: 50
Fra  Læderprojektet Skrevet kl. 08:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Blomse !  Endnu engang tak fordi du gider bruge tid på dette:-)

En hel del af det du skriver er også min bekymring.

Pt. fremstiller jeg selv 500 produkter indenfor Læder & skind samt handler med værktøj og materialer og vintage tasker og som du har bemærket udfører ompolstring og rep.

Det giver i sagens natur mange forskellige kategorier, hvilket kan gøre at kunden mister overblikket.

Min konverterings rate er ikke i nærheden af de tal du nævner.

Når man er fagmand som jeg er betyder det også at jeg helt klart vil bruge andre navne på produkter end mine kunder f.ex. vil bruge.

Høj Konvertering hænger vel også sammen med seo optimering og google ads. og hvor mange penge man putter i markedsføring, ikke kun hvordan webshop er opsat.

Med venlig hilsen

kim

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Blomse:
Du mangler desuden en privatlivspolitik på siden, og en pop-up angående tracking - den lever ikke op til GDPR

For god ordens skyld, så er der ikke krav i GDPR om en privatlivspolitik på hjemmesiden, som dataansvarlig har du en oplysningspligt overfor den registrerede, den pligt kan opfyldes på flere måder og der er ikke formkrav i den forbindelse.

Mht. cookie-samtykke, så er det korrekt at du mangler at håndtere det. Du sætter både Google og Facebook cookies udover det "nødvendige" for at siden virker (du sætter til brug for retargeting og markedsføring også).
Læs evt. min artikel, hvor jeg har skrevet mere udførligt om korrekt håndtering af cookie-samtykket.

Hth
/Brian

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Kim Jul-Hansen:
Høj Konvertering hænger vel også sammen med seo optimering og google ads. og hvor mange penge man putter i markedsføring, ikke kun hvordan webshop er opsat.

Konverteringen handler om hvordan du får de besøgende på hjemmesiden til at købe, så det er i høj grad relevant hvordan siden er sat op.

SEO, Google Adsog øvrig markedsføring handler om hvordan du får besøgende på din hjemmeside.

Held og lykke med projektet.
/Brian

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolai Lundgaard:
det er komplet ligegyldigt at dit certifikat understøtter lidt bedaget kryptering.

Ja, det er rigtigt nok. Det er også ligegyldigt om din bil kan låses, når den parkeres midt i Kjøwenhavn. Hoveddøren til dit hus kan du også bare låse ved hjælp af en elastik. Og passwordet til din NemID må gerne være 123321abccba. Det er allesammen fuldstændig ligegyldigt, det med sikkerheden. Det er komplet ligegyldigt i den moderne verden at passe på.

Albert

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 608
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Albert van Harten:

Nicolai Lundgaard:
det er komplet ligegyldigt at dit certifikat understøtter lidt bedaget kryptering.

Ja, det er rigtigt nok. Det er også ligegyldigt om din bil kan låses, når den parkeres midt i Kjøwenhavn. Hoveddøren til dit hus kan du også bare låse ved hjælp af en elastik. Og passwordet til din NemID må gerne være 123321abccba. Det er allesammen fuldstændig ligegyldigt, det med sikkerheden. Det er komplet ligegyldigt i den moderne verden at passe på.

Albert

At understøtte TLS1.2 er ikke det samme som at have sit hus eller bil ulåst. 

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske ikke, Nicolai.
Men om at sige at det er komplet ligegyldigt - det er den anden grøft. Det er IKKE komplet ligegyldigt! Det er ikke for sjov at der bliver udviklet på TLS-standarder. Og med den hastighed, black hat hackere opererer, vil jeg gøre alt hvad der ligger i min magt til at få tingene opdateret.

Jeg medgiver at Microsoft heller ikke understøtter højere end TLS 1.2, men de arbejder på sagen. De synes tilsyneladende heller ikke deter komplet ligegyldigt ...

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 608
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Albert van Harten:
Men om at sige at det er komplet ligegyldigt - det er den anden grøft.

Du lægger ord i munden på mig. Jeg siger ikke kryptering er ligegyldigt! Jeg siger det er ligegyldigt i forhold til trådstarters problem. Han har en webshop som er totalt ukendt og spørger hvordan han kommer videre. Synes du selv du har hjulpet ham ved at foreslå at han skal lave sit site mere sikkert end 90% af www. Ja, du nævner selv Microsoft.

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Nicolai Lundgaard:

Du skal ikke lave dit website om og det er komplet ligegyldigt at dit certifikat understøtter lidt bedaget kryptering. Du skal fokusere på at blive synlig så din målgruppe ser dine produkter. Jeg kan godt lide at din side er personlig, og man skal ikke læse ret meget før man forstår at du ved hvad du har med at gøre. Jeg ville ikke tøve et sekund med at handle med dig.

Du siger ikke at det er ligegyldigt i forhold til trådstarters problem, du siger det er komplet ligegyldigt. Punktum. Hvis du mener noget andet end det du siger, så vil jeg anbefale dig at rette op på hvad du sagde, i stedet for at påstå at det var det du sagde.

For at svare på dit ledende spørgsmål ("synes du selv ... "): ja, jeg synes at jeg har hjulpet ham ved at foreslå at være så sikker som overhovedet muligt. Det har intet at gøre med at størstedelen af Internetbrugere ikke kender til hans webshop. En black hat hacker googler ikke efter "handcrafted", "leather", "læder", "skindprodukter" for at finde ham. En black hat hacker er nemlig ligeglad med websitets indhold. En black hat hacker bruger enhver website der har svagheder. Og hvis en svaghed kan fjernes, så er det det klogeste at gøre.
Ja, jeg nævner Microsoft fordi de synes ikke det er ligegyldigt.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Hej Albert og Nicolai

I "støjer" lidt i denne tråd - det er helt sikkert en interessant diskussion I har gang i, men jeg vil bede jer om at tage den i en anden tråd og vende tilbage til trådstarters oprindelige indlæg, hvor spørgsmålet er noget mindre sikkerhedsteknisk ;-)

Kim Jul-Hansen:
Jeg trænger virkelig til at få friske øjne til at kigge på webshop, især set fra en mulig kundes perspektiv.

De bedste hilsner
/Brian

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)