Jeg har netop startet min virksomhed op, som både vil bestå af salg fra "kontoret" og fra webshop. Jeg har egentlig forelsket mig i webshoppen "ecwid" da den bl.a. er forever free, og kan alt det jeg har brug for, og så koster den ikke på virksomhedskontoen hvis der lige er en måned hvor der ikke er noget salg. Der er en løsning hvor man kører alle wesbhop salg som "faktura" men jeg ville jo gerne at kunder bare kunne betale med kreditkort. Min problemstilling: - Et salg foretaget på webshop, faktura1001 - Bogføres i dinero manuelt. (hertil ingen problemer med fortløbende fakturanumre) - Faktura 1002 laves som "Kontorsalg" - Webshop sælger så næste salg som så også hedder faktura1002 Har nogen af jer fundet en god løsning på dette? Jeg har ikke noget imod at lave manuelle indtastninger til at starte med, og jeg vil helt sikkert også gå over til en betalingsløsning hvis det bliver noget der kan løbe rundt. Tak på forhånd. |
Kan du ikke lave en manuel ordre/faktura i webshoppen