Hej folkens Har en hjemmeside der hedder www.skrotservice.dk? Min hjemmeside fokusere primært på skrotpræmie af biler. Jeg har brug for feedback med hensyn til forbedring af min hjemmeside. |
Jeg havde lavet lidt om på jeres side above the fold.
- Den form i har i forhold til skrotpræmien havde jeg rykket over i højre side af siden i stedet for under teksten, og indsat en anmeldelse lige under CTA knappen. Det har jeg set ved flere tilfælde konverterer bedre.
- I venstre side af siden, havde jeg indsat ca. 5 benefit drevede bulletpoints om jeres service. Mange bliver skræmt af store mængder tekst i starten af siden. Lige når du rammer siden skal du lynhurtigt kunne forstå hvad siden drejer sig om, hvad i tilbyder og om i er troværdige.
- Den sektion under formen, hvor teksten løbende skiftes havde jeg indsat anmeldelser i i stedet.
- Overvej også at gøre dine CTA knapper orange eller lignende, så de skiller sig mere ud på siden. Det er der kunden skal søge hen imod. Du bør også ændre din CTA i din header med email og tlf nummer, så de også er orange CTA knapper.
- Jeg havde også indsat en FAQ sektion i bunden af siden omkring jeres mest hyppige indvendinger og spørgsmål som kunden har.
- Derudover der hvor du i bunden af siden har billedet med "Du er velkommen til at ringe", der er det ikke muligt at trykke på tlf nummeret og ringe automatisk op. Det havde jeg ændret, så dette var muligt.
Jeg havde startet her.