Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg udbetalt løn

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Feb 21
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej med jer .
Jeg står i et stort dilemma ...
hvis jeg bruget mit frikort og arbejdesgiveren laver et fejl og betaler mig som jeg bruger hoved kort , hvordan bliver jeg så beskattet ??
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ved jeg ikke om jeg forstår. Har du givet arbejdsgiveren dit frikort så burde det trække 8% am bidrag

Ellers ved brug af hovedkort så fremgår både din trækprocent og det fradrag, du ikke skal betale skat af. Når en udbetaler bruger dit hovedkort, trækker udbetaleren kun skat af det beløb, som er større end dit fradrag.

Du kan derfor se det selv ved at logge på skat hvor du kan se evt hovedkort, men vel også se det på lønsedlen. 
Samlet kommer det ikke til at give mere skat uanset hvad, men du kan jo risikere at skulle betale noget nu, som du så først får retur senere

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 17. Feb 21
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har sagt til arbejdesgiveren at de skulle bruge frikortet til at udbetale løn, men ved en fejl har de tastet ind hovedkortet .
Mit spørgsmål er egenligt hvad får jeg udbetalt ? Med 8% trækprocent eller som en på hovedkort ?
Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

KM R:
Jeg har sagt til arbejdesgiveren at de skulle bruge frikortet til at udbetale løn, men ved en fejl har de tastet ind hovedkortet .
Mit spørgsmål er egenligt hvad får jeg udbetalt ? Med 8% trækprocent eller som en på hovedkort ?

Hvis de har anvendt dit hovedkort, så er det fradrag og trækprocent som på det - du kan se på din lønseddel hvad du får udbetalt.

Hth
/Brian

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)