Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opdeling af salgsfaktura/beløb i flere rater

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Dec 20
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 01:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer

Jeg har en kunde der desværre ikke kan betale en fakturas fulde beløb. Jeg har derfor aftalt med vedkommende at det kan gøres over 2-3 gange de næste par måneder.

Hvordan gøres det i praksis? jeg kører Dinero, og jeg kan ikke se nogen direkte muligheder for del-fakturering....

Skal jeg lave en faktura for hver del-betaling og sende en bestemt dato, jeg kan jo ikke sende den samme faktura nummer xxx til ham hver gang med et revideret restbeløb.

Og hvordan ændrer jeg beløbet? altså jeg kan jo ikke ændre på varen der sælges eller de timer der faktureres for, teksten skulle jo gerne være den samme på hver faktura og timerne også.

Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 551
Fra  HD Trading Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvis ydelsen / varen er leveret, vil jeg ikke fakturere det over flere gange, men sende faktura på det hele. Så kan selve betalingen opdeles i rater.

Vi har det største og billigste udvalg af boblekonvolutter.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Du laver bare EN faktura på hele beløbet og skriver, at det er aftalt at betaling skal ske i rater den xx og xx/y osv

Når du så får penge så år du bare en som på alle andre fakturaer og noterer betalingen og der vil så stadigt mangle betaling for resten indtil sidste rate

Lyder lidt spændende om du får dine penge

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)