Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger partner(e) til opstart af virksomhed

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Feb 21
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære amino'er.

Nu prøver jeg lige jer herinde. Jeg har i nogen tid overvejet muligheden for at starte selv efter 7 år på bureau, hvor jeg har beskæftiget mig med kommunikation, strategi, branding og storytelling. Men jeg ved også dels at jeg trives bedst med sparing og samarbejde - dels at det jeg ønsker at tilbyde fungerer bedst i sammensætning med andre kompetencer. Jeg forestiller mig at virksomheden skal tilbyde kommunikationsstrategi, tekstarbejde, SoMe-sparing og eventuelt opsætning af hjemmeside og nyhedsbreve. Kontakt mig endelig hvis du ligesom jeg har en drøm om at starte selv, så kan vi vende mulighederne.

Tilmeldt 30. Jun 14
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Et urealistisk setup fra start.

Spring ud i det og vækst med tiden. 

Tilmeldt 12. Feb 21
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 05:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvad mener du er urealistisk? Og ja, selvfølgelig skal det vækste med tiden.
Tilmeldt 30. Jun 14
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er så stor konkurrence på det marked, så hvis du går sammen med flere tjener du 0 kr. find en etableret partner, når du selv er etableret.

Når man bliver selvstændig så siger du farvel til sikkerheden og det sociale - du er dig selv. Derfor er dit netværk vigtigt

Tilmeldt 16. Apr 21
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg synes at det er fantastisk at du gerne vil starte op for dig selv. Jeg kan desværre ikke tilbyde dig ret meget hjælp eller sparring.

Men det er da fint nok tilgang du har. Det er fantastisk at du søger en partner som du kan idé udvikle med og derefter evt. starte op. Jeg vil da selv blive enorm nervøs, hvis jeg finder en partner der ikke har lyst til at udfordre mine idéer.

Jeg vil også gerne starte noget op i en anden branchen end den du er i. Grundet til at jeg ikke har en virksomhed den dag i dag, er at jeg har haft lyttet til folks gåde råd. Man skal huske at når folk giver gåde råd eller feje ens idé af vejen, kan ligeså meget have noget og gør med deres eget begrænsninger, samt deres personlig holdning til den perfekte formel.

Og være ligeglad med at der findes større virksomheder og masser af udforinger der skulle gør det vanskeligt.

jeg kender dog en som har startet op med nogenlunde det du laver. Jeg kan prøve og spørger om hun vil sparre med dig. De opgaver hun sider med, få hun ca. 25000-30000 for. pr stk. En meget vanskeligt opgave tager ca. en uge for personen og udføre.

Hvis jeg ikke vender tilbage fordi hun ikke har løst. Så kan jeg fortælle dig, at hun er kommet igan igennem sit netværk. Så på nuværende tidspunkt kommer alle opgaver der igennem. Hun jo nok, på sigt ud og finde sine egne kunder.
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)