Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Afdelings- eller projektregnskab i Dinero?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Dec 08
Indlæg ialt: 249
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg har prøvet at gennemskue om det er muligt at lave et afdelingsregnskab eller projektregnskab i Dinero.

Har fundet nogle gamle indlæg på Amino, som siger at det ikke er muligt. Samtidig svares der fra Dinero at der arbejdes på det. Begge dele er fra 2014-2015, så jeg håber at det findes i Dinero i dag.

Er der nogen der ved noget om det?

På forhånd tak.

Mvh.
Peter

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46435
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Det mener jeg at turde svare nej til. Du skal i ex deres kollega e-conomic for at finde den funktion

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 28. Sep 17
Indlæg ialt: 98
Fra  Svensmarke Økonomi ApS Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja - eller til Svensmarke Økonomi ApS for et langt billigere og bedre produkt :).

vh. Peter

Svensmarke Økonomi ApS - Rådgivning, administration og IT-systemer - vi er på facebook

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46435
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor du måske burde gøre klart at du er lidt forudindtaget ved at være Svensmarke (ved godt det kan ses i din overskrift) Jeg synes Dinero langt overvinder svensmarke i den ene forsøgs udgave jeg fik lege med hos bekendt - men jo uden sags styring

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 28. Sep 17
Indlæg ialt: 98
Fra  Svensmarke Økonomi ApS Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Som du selv skriver fremgår min baggrund vel tydeligt.  

Du har åbenbart leget med vores gratisudgave, der kun omfatter bogholderi.

Hvis man som i Dinero's tilfælde betaler en høj månedlig ydelse, håber jeg så sandelig også man får mere for pengene ;).

vh. Peter

Svensmarke Økonomi ApS - Rådgivning, administration og IT-systemer - vi er på facebook

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46435
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Larsen:

Som du selv skriver fremgår min baggrund vel tydeligt.  

Du har åbenbart leget med vores gratisudgave, der kun omfatter bogholderi.

Hvis man som i Dinero's tilfælde betaler en høj månedlig ydelse, håber jeg så sandelig også man får mere for pengene ;).

vh. Peter

ja kun gratis  og ja man får en yderst fin og anden ydelse som betalende med 24/7 fremragende support

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Dec 08
Indlæg ialt: 249
Skrevet kl. 06:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarene, John og Peter. Ærgerligt at Dinero ikke kan (når man nu har snakket om det siden minimum 2014).

John, sætter pris på din reference til e-conomic selvom det er dyrere end jeg havde håbet. Måske finder jeg en revisor der tilbyder noget helt andet (bliver nødt til at have revisor på det projekt her da jeg ikke selv magter opgaven). 

Peter, også tak for din idé/tilbud. Jeg kunne selvfølgelig godt gennemskue (ved en simpel Google søgning) at det er dit eget firma/system du markedsfører. Hvis jeg må komme med nogle få uopfordrede kommentarer:

  • Jeg synes det er et kæmpe problem at du ikke har en hjemmeside. Jeg kan kun finde en Facebook-side med meget lidt information.
  • Du har ingen "social proof". Der er ingen der udtaler sig (positivt eller ej) om dit system. 
  • Jeg kan ikke se systemet eller gennemskue dets funktioner. Der står noget om Excel og at der kræves Excel 2016 på din Facebook-side. Det lyder allerede der mindre smidigt end man umiddelbart vil forvente i 2021.

Håber du kan bruge det. Skriv gerne en privat besked hvis du vil have uddybet noget eller have nogle idéer. Der er selvsagt flere udfordringer end dem jeg har beskrevet herover. Synes det er godt at du tilbyder noget anderledes end "de andre" hvis der er et behov for dette. 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)