Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføring online - skal det være facebook, Instagram el Google ads?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Helsingør
Tilmeldt 11. Feb 21
Indlæg ialt: 5
Fra  Amitie.dk Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej til alle
Jeg er ny iværksætter og ny herinde på Amino.
Vil gerne høre lidt om hvad erfaringer I har med annoncering online. og hvem I bruger.
Det drejer sig om en webshop med tøj der henvender sig til mænd og kvinder i alderen 16 - 30 år
Jeg har forsøgt lidt med facebook annoncer og det gav lidt besøgende der også blev kunder.
Google annoncer er umiddelbart dyrere men er de pengene værd for en webshop med second hand tøj?
Er der andre muligheder for at annoncere online?

På forhånd tak for svar.

vh.
Lukas
Tilmeldt 6. May 21
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Lukas

Fedt med en ny iværksætter - alt held og lykke med det.

I forhold til annoncering på Facebook & Instagram, så krævet det lidt, at man ved hvad man laver. Ellers ender det med, at man bare smider penge ud af vinduet.

Når man annoncerer på FB & IG, skal man have struktur i sin annonceopbygning. Man skal bruge tid og penge på at splitteste flere ting bl.a. copy, content, målgrupper.

Annoncering på FB & IG kan være en rigtig profitabel forretning hvis det gøres rigtigt.
Jeg vil sindssyg gerne hjælpe dig, så hvis du har nogle spørgsmål så giv endelig lyd fra dig.

Mvh

Christian Bech
Lilu Media
Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 510
Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Eftersom du sælger et visuelt udtryk skal du fokusere på visuelle medier som Instagram, FB, Snap.

Byg et univers som eksker dine vintage produkter og sørg for at for at du nemt og billigt kan nå dem.

Og så ville jeg fokusere på at få taget lækre fotoserier hvor dit tøj er i brug. Måske lidt som: https://www.urbanoutfitters.com/en-gb/mens-vintage

Tilmeldt 5. Mar 20
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 01:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Den eneste måde du virkelig kan finde ud af det på er ved at teste. Fordel dit budget ligeligt mellem de forskellige kanaler, og se hvor du får den billigste CPA pris og længste LTV. Der du får den billigste CPA pris skalerer du din forretning. Ofte er en blanding af flere online kanaler den bedste løsning - custom intent baseret på dine konkurrenters besøgende og facebook retargeting annoncer er ofte en stærk cocktail for nystartede virksomheder. Men igen, det handler om en ting. Test.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)