Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Joomla - Booking system med betalt online forløb

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Oct 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg arbejder i Joomla og min klient yder træningsforløb men pga corona øsnker hun nu at tilbyde forløbene online, jeg søger et system der kan hjælpe med at få det op at køre så det er nemmest muligt for min klient OG sine kunder. Der skal være muligt at betale online samtidig med tilmelding enten af et forløb eller et "abonnement". Findes der nogle systemer gratis eller kun betalte løsninger? Og hvilke vil I mene kan dække dette behov?

Tak for du læste med :-)

Fra Thorsø
Tilmeldt 23. Feb 13
Indlæg ialt: 334
Fra  Joomlakonsulenten.dk Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 11. Oct 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar, jeg kigger på den :-)

 

online-kursus system kunne godt være en løsning

 

Fra Thorsø
Tilmeldt 23. Feb 13
Indlæg ialt: 334
Fra  Joomlakonsulenten.dk Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Desværre er Joomla ikke så stærk på online kursus-systemer. Og dem der findes fungerer ikke optimal til det danske marked.

Men, et online kursus kan jo have mange former.

Hvis kurserne egentlig bare er adgang itl f.eks. artikler, tekst, videoer og der ikke er behov for alle muligt smart funktioner, som f.eks. progressionsvisning, test, diplomer m.m., så er Membership Pro oplagt.

Du kan i kombination med Joomlas stærke brugerrettighedssystem opsætte meget præcist, hvad forskellige brugergruppe må se af indhold.

I Membership Pro kan du tilknyttet "abonnementer" til brugergrupperne og på den måde styrer, hvordan brugerne må se af indhold i forhold til, hvad de er tilmeldt til af abonnement.

Tilmeldt 11. Jul 17
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

ellers prøv terapeutbooking.dk/      det koster ca 300 pr md men fungerer supersmart.

Fra Thorsø
Tilmeldt 23. Feb 13
Indlæg ialt: 334
Fra  Joomlakonsulenten.dk Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Terapeutbooking.dk spiller maks. som system Yes

Men det forudsætter at kunden er villig til at have f.eks. online kurser over på terapeutbooking.dk og ikke på sin hjemmeside.


Tilmeldt 11. Oct 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Men jeg har ikke prøvet det med online betaling før, jeg ved hun har en aftale med mobilepay er det noget man kan bruge? I membership pro

Fra Thorsø
Tilmeldt 23. Feb 13
Indlæg ialt: 334
Fra  Joomlakonsulenten.dk Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

I forhold til f.eks. Membership Pro kan den integreres med https://quickpay.net.

Quickpay leverer betalingsvinduet på hjemmesiden, hvor man indtaster sine kortoplysninger.

Man kan også tilkøbe MobilePay hos Quickpay.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)