Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dinero - hvilke ændringer sker der ved implementering Dinero

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Bramming
Tilmeldt 9. Jun 11
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har en webshop hvor alt regnskab er manuelt og nu har jeg været i gang med at studere Dinero efter anbefalinger, men jeg savner nogle svar/oplysninger som jeg håber at kunne finde her- jeg anvender WP + Wooommerce

Min shop fungere således idag - 

1.  Kunde afgiver ordre - og modtager ordrebekræftelse (+ kopi til min mail) og ved bestilling bestemmes hvilken betalingsmåde - PayPal(VISA)  faktura 8 dage           netto, MobilePay, EAN - der ønskes.
2.  Når varen afsendes omdannes ordrebekræftelse manuel til faktura som sendes fra WP til kunde + kopi til min mailadresse.
3.  De fleste ordre i min shop afregnes med faktura -8 dage netto.
Så er min spørgsmål som jeg ikke kan finde svar på- 
Jeg har fundet ud af at der skal et program til (f.eks. IEX) integrering, men vil pkt.1+2 fortsætte uændret eller hvad sker der i processen.
Ligeledes skal der installeres  integrationer for kortbetaling og mobilepay - og vil det så også fungere sammen med WP
Hvordan vil mine kunder se ændringerne?
Er der en der vil forsøge at hjælpe mig på vej med svar
Tilmeldt 10. Sep 19
Indlæg ialt: 8
Fra  Skab Kunder Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bjarne,

Jeg bruger Dinero, dog har jeg aldrig sat det op imod Wordpress. Jeg arbejder dog meget selv i Wordpress.

Da du selv laver din bogføring manuelt, er de klassiske Dinero bekymringer ikke et problem for dig. Men her der forhåbentligt nogle ting som kan hjælpe dig:

Dinero har kortbetaling og Mobilepay integreret i deres system som er nemt at sætte op. Dog vil jeg tro at når du sætter Dinero op med din Woocommerce, vil Woocommerce stadig bruge dine eksisterende betalingsintegrationer. Så i forhold til dine kunder vil jeg ikke tro at de ser en ændring, så længe din integration laves ordentligt :-)

Jeg vil mene at det kan klares ved at sætte din wordpress op til automatisk at sende en XML eller CMS fil en gang om dagen, ugen eller måneden til en Dinero integration, som den så efterfølgende kan skubbe ind i dit regnskab.
Der er mange måder du kan integrere din bogføring i din webshop uden at skulle ændre dine eksisterende løsninger i forhold til betaling eller user journey.

Jeg håber at det hjælper. Hvis du har evt. spørgsmål er du mere end velkommen til at spørge!

Mvh,

Martin S.

Fra Bramming
Tilmeldt 9. Jun 11
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Jeg er nødt til at om jeg forstår dig rigtig - 

Når kunde oprette ordre som kunde er registreret i WP- eller ryger den over i Dinero som tilgodehavende?  eller er det når jeg omdøber ordre til faktura den ryger i Dinero som tilgodehavende - og samtidig sender WP også faktura til kunde. Hvad sker der så med betaling uanset om det er faktura/kort/mobilepay - jeg er med på at indbetaling foregår som idag til en kontonummer, men hvordan finder indbetalingen til rette konto / udligne rette faktura.

Tilmeldt 10. Sep 19
Indlæg ialt: 8
Fra  Skab Kunder Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bjarne,

Jeg er ikke helt sikker på hvad du mener, men jeg skal gøre mit bedste.
Når en kunde køber noget i Wordpress, og betalingen er gået fuldt igennem, vil der automatisk blive oprettet en faktura i Dinero som vil blive sat til at være betalt.

For at man kan sikre sig 100%, så kan Dinero også sættes op til bankafstemning så alle faktura bliver gjort op imod dine bank transaktioner.

Noget som jeg ikke fik sagt i mit forrige svar. Hvis du har brug for mere funktionalitet og skalerbarhed, så skal du vælge et andet bogføringssystem. Dinero er bygget til den lille iværksætter som selv vil lave sin bogføring :-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)