Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor sælger man bedst sine brugte aktiver ved virksomhedslukning?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Apr 19
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, har besluttet at nedlukke mit ApS - en konsulent virksomhed - og har i den forbindelse lidt aktiver der skal sælges. Synes det er svært at finde steder hvor man kan finde brugt priser på fx Pinboard / flipover / whiteboards / kontorartikler til prisfastsættelse .. og hvor man så også kan udbyde dette til salg? Foruden DBA.dk som jeg har set på. Mvh Helle

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

DBA og Lauritz men i sidstnævnte skal den samlede vurdering være mindst 800 kr - så der kan man sælge samlet ofte. Ellers søg "konkursauktioner"

Alternativt sælg til dig selv til markedspris - moms er i anskaffelsesår 100% af oprindelig, og falder så 20% per år til den år 6 er 0% så den følger ikke den pris du giver

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2078
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Søg på lignende på DBA/G&G

Sælg dem selv derudfra. Auktionsfirmaer skal have indsættergebyr og du ender med "0". Måske endda skal du betale for det!.

Tilmeldt 18. Apr 19
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak, det vil jeg gøre. Har fundet det meste i al fald ret tilsvarende. Mvh Helle

Tilmeldt 18. Apr 19
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak John, har fundet det meste tilsvrende produkter på dba.dk så går ud derfra. Har revisor ind over. Super med info om momsen - tak. Mvh Helle

Tilmeldt 9. Feb 21
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 05:01
Hvor mange stjerner giver du? :
På Campen auktioners faste ugeauktioner i Nyrup, Randers og snart i Århus, betaler man et tilmeldingsgebyr på 50,- pr lot og et fast salær på 100,- pr lot ved salg. Begge priser inkl moms.

Flere af de ting du nævner kan fint sættes sammen, så salæret "fylder" mindre i afregningen.

Campen auktioner har mere end 1 million byderprofiler registreret, så prisen skal nok lande rigtigt hvis der er et marked pt for effekterne.

Dbh
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)