Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Uafhængigt debatforum for private investorer - god eller dårlig ide ?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså https://www.euroinvestor.dk/ har da masser af aktivitet, og har da haft det i mange år, så det kan sagtens lade sig gøre...

Mybanker.dk er også et eksempel på, at det sagtens kan lade sig gøre, at flytte det fra Sociale medier til en hjemmeside/forum.

Men navnet er problematisk i mine øjne. For hvad skal private investorer skrive om, det kan hurtigt ende med at blive et sted, for der sker manipulation, især efter Reddit trenden de sidste mange uger.

Og ved at gøre det kun for private, udelukkes en masse gode ressourcer, vil jeg umildbart tro...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fashion-Seller:
Mybanker.dk er også et eksempel på, at det sagtens kan lade sig gøre, at flytte det fra Sociale medier til en hjemmeside/forum.
tror de har det meget svært - du kan næsten ingen sammenligninger få længere - alle banker blokerer - det gik flot i start men er så godt som ubrugeligt idag (faktisk ikke så godt som - men totalt)

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Dragør
Tilmeldt 24. Jun 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 08:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for feedback.

Nogen ideer til hvordan man trænger igennem, og får den første brugerbase ?

mvh Allan

Tilmeldt 10. Sep 19
Indlæg ialt: 8
Fra  Skab Kunder Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan,

Jeg er næppe en ekspert i faget, dog har jeg interesse i iværksætteri og investering. Derudover vil jeg selv være målgruppen for sådan et forum.

Jeg tror personligt at det er svært at få startet et forum som dette ude fra sociale medier som allerede har en stor brugerbase (Som f.eks. Facebook)

Problemer med et forum er at for at få folk ind skal du have et aktivt forum. For at få et aktivt forum skal du have folk ind. Det er en ond cirkel som skal kickstartes for at komme ud af den. Jeg tror godt at din ide kan lykkes, men det kræver i min optik aggressiv markedsføring for at "kickstarte" forløbet. Om den markedsføring så skal forsætte eller ej, er op til den organiske vækst du kan skabe med et aktivt forum. Det er derfor de fleste forumer idag bliver lavet på Facebook, Reddit, Discord eller andre eksisterende medier. Brugerbasen er der allerede, så det er nemt for folk at melde sig in i flere debatter/grupper.

Aggressiv markedsføring behøver ikke koste penge. Du kan også blive en god aktiv del af eksisterende forumer med en stor brugerbase. På den måde vil folk automatisk begynde at lytte til hvad du siger. Når du så er tilknyttet dit eget forum, vil du se en organisk tilgang af brugere til din platform.

Så spørgsmålet for dig bliver ikke om der er et grundlag og en målgruppe for en privat investor side (for det er der). Spørgsmålet er mere hvordan du har tænkt dig at kickstarte et forum og hvad du gør for at behandle "dovne" brugere, som helst ikke vil melde sig til flere ting end de allerede er med i. Det kunne være ved at bruge social logins f.eks.

Held og lykke med det!

Hvis du har brug for sparring eller andet er du mere end velkommen til at kontakte mig. Jeg hjælper gerne.

Mvh,
Martin S.

Fra Dragør
Tilmeldt 24. Jun 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Tak for feedback. Jeg hører hvad du siger, og det lyder alt sammen meget fornuftigt. 

Problemet er bare at min baggrund er mere at lave teknikken og jeg kan da godt snakke med, men der er grænser for hvor interessant og indsigtfuldt det er :-)

Det ville da være kanon hvis du ville være med

mvh Allan

Tilmeldt 10. Sep 19
Indlæg ialt: 8
Fra  Skab Kunder Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan,

Vi kan sagtens tage en snak, hvis du har brug for sparringen, det er intet problem. Ellers tror jeg det bliver at smide de timer det kræver for at få det til at vokse organisk og skabe den interesse et forum kræver. Alternativt kan du også gør forumet endnu mere niche, så du kan fokusere langt mere. Det giver en mindre brugerbase, men en mere loyal en af slagsen :-)

Mvh,
Martin S.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)