Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken bank kan i anbefale som vil acceptere en mindre virksomhedskonto.

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 7. Aug 17
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino!
Jeg skal til at skifte bank og ville derfor helst vælge noget der også giver mening for min virksomhed
Jeg har tidligere prøvet 3 gange nu, hvor DanskeBank afslår min anmodning om at oprette en erhvervskonto. - Ud fra hvad jeg har hørt af erfaring fra andre er det fordi at de ikke er så gode til at acceptere mindre virksomheder. 

Derfor ville jeg lige høre om i kan enbefale nogle banker, som har lidt mindre krav for at oprette en virksomhedskonto? :-) 

Tak på forhånd 

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Alle banker har samme krav. Bedste mulighed er ved din egen bank, hvor de kender dig i forvejen.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 29. Feb 16
Indlæg ialt: 315
Fra  Andelsbolig.nu Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Gå ind på hjemmesiden på nogle banker, og skriv at du gerne vil være privatkunde og erhvervskunde. Du må forvente at du kun kan blive erhvervskunde der hvor du bliver privatkunde. 

Jeg er selv begge dele hos Nykredit, og godt tilfreds der.

Andelsbolig.nu

Rådgivning, vejledning og sparring til andelsboligkøbere og andelsboligforeninger - Klaus Folmann

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Lunar, revolut, transferwise etc. Det kommer vel an på hvad det er du vil/skal sælge.

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46444
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis E.R Pedersen:

Lunar, revolut, transferwise etc. Det kommer vel an på hvad det er du vil/skal sælge.

transferwise kan ikke fungere som fuld nemKonto (ex moms retur osv) og man må også tænke det praktiske ind - kontakt er besværlig for mange i revolut f.eks og ikke Mobilepay mulighed osv - Du kan ikke bare sammenligne - hverken Lunar og de øvrige og heller ikke helt Lunar og fuld bank med personlig kontakt synes jeg +  Lunar er ikke så billig længere med fast 2.400 per år for mindste aftale Over 3 år kan det være mere end i mange andre banker

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg kan varmt anbefale Totalbanken i Årup. 

Jeg har netop (i går) oprettet en erhvervskonto til et nystartet ApS. Det var gratis, og tog 15 minutter. (Jeg har en privat konto i banken i forvejen).

Min normale bank, Nordea, skulle have 4800,- for det, selvom jeg har mange andre arrangementer hos dem.

Med venlig hilsen

Ole Haahr Andersen

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis E.R Pedersen:
revolut

Revolut er bøvlet at få indbetalinger på. Mine kunder får deres overførsler retur. Jeg har pt. et tilgodehavender på xxx.xxx,xx som ikke kan overføres til Revolut. Jeg har modtaget dumpscreens af meddelelserne fra kunderne. Så jeg arbejder på en anden i DK.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46444
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Det eneste negative jer oplever ganske ofte på facebook iværksætter fora, er folk der oplever Revolut spærre deres konto, hvorefter kommunikation bliver en by i Litaun - enig i den bør virke som nemKonto umiddelbart

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:
enig i den bør virke som nemKonto umiddelbart

Det gør den også.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Har også brugt Danske Bank i mange år nu men da jeg for nylig skulle oprette en ny erhvervskonto til et nyt firma kunne det pludselig ikke lade sig gøre. Efter alle deres skandaler er de nu blevet så forsigtige at de er i gang med at skræmme de sidste kunder væk. Så kan da kun opfordre folk til at holde sig langt væk fra Danske Bank.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)