Hej Min wordpress hjemmeside bliver omdirigeret til breakbeat.com ? jeg kan heller ikke logge på xxxwp-login.php den bliver også omdirigeret til breakbeat.com ? Er der mon en herinde der kan fortælle mere om dette tak for hjælpen Jørgen |
Min wordpress hjemmeside bliver omdirigeret til breakbeat.com ?
- 1
Men problemet er ikke større end du kan indlæse din backup fra før det gik galt, og opdatere og sikre din hjemmeside. |
hej Jens Tak for dit svar Nu har jeg indlæst en backup og det er lykkes mig at logge ind på Word press men når jeg prøver at se selve hjemmesiden bliver jeg stadig omdirigeret til breakbeat.com har du et forslag til hvor jeg skal kigge for at løse problemet På forhånd tak Jørgen |

Hej Jørgen Computernørden |
Du har adgang til Admin-panelet ??? Prøv at deaktivere samtlige plugins. Hvis det løser problemet aktiverer du plugins 1 ad gangen og tester om siden virker. Ofte er det et plugin som er blevet inficeret. Du bør endvidere bruge så få plugins som muligt, og sørge for at de automatisk bliver opdateret (setting under plugins i admin-panel). og ja - som andre skriver - kig i .htacess m.fl. - sidstnævnte skal du have en "kyndig" til at gøre... hilsen S |

Ikke enig. Oftest bruges der en svaghed i et plugin, som giver adgang til databasen, eller endnu "bedre": filsystemet. Så er plugin'et bare midlet, og ikke målet.
Husk bare, at du dermed også risikerer at din hjemmeside går helt i baglås uden at du ser det. Det har sine fordele at opdatere automatisk, men også ulemper. |