Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress - er Elementor da shit?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Ballerup
Tilmeldt 17. Dec 20
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Har ikke rigtigt pillet ved wp sider nogle år og nu hvor jeg har stukket fingrene ind i suppedasen igen dukker elementor op flere steder. 

Er det værd at bruge tide på at lære elementor at kende eller er det stadig fint at lave hjemmesider "bare" i WP?

Fra Horsens
Tilmeldt 28. May 14
Indlæg ialt: 242
Fra  VKMmedia Skrevet kl. 07:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Både ja og nej (god svar ikkeStick out tongue)

Der findes mange forskellige Page builder hvor Elementor er en af dem. Der er rigtig mange som bruger det, men personlig er jeg mere glad for WP bakery. Så hvis du tidligere har arbejdet med en, så vil jeg næste anbefale at forstætte med denne. Da de fleste kan stort set det samme

 

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har elementor og vores udviklingshold er ikke glad for det, men som start-up vil jeg sige at det har været super simpelt at arbejde med. Så igen ser det ud til at det kommer an på om du skal varetage siden eller en anden skal.

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Fra København
Tilmeldt 6. Mar 14
Indlæg ialt: 26
Fra  yardbird.dk Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Det kommer helt an på dine behov. 

Du kan komme rigtig langt med et godt tema og Gutenberg (som er den indbyggede editor) og nogle Gutenberg Blocks (som er præfabrikerede "blokke"). Som tema kan jeg fx anbefale Generate Press eller Kadence eller Blocksy. 

Hvis du vil mere end det, så er der en del page builders at vælge imellem, og det er i vid udstrækning en smagssag. Dog vil jeg sige, at Elementor er rigtig sløv og loader en helvedes masse unødvendigt crap der gør din side langsom. Den har forbedret sig på det seneste, men er stadig milevidt fra de bedste som er Beaver Builder og Oxygen Builder - på hastigheden altså. Til gengæld er Elementor sikkert lidt nemmere at gå til i forhold til Beaver og Oxygen. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 17. Dec 20
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for nogle gode svar. 

Mit behov er 2-3 ret simple hjemmesider 

- En for generel coaching forretning

kort "om mig", lidt om services. Links/embed af booking system. 

- En for svømning. 

Sider om privatundervisning, artikler om svømning, "Om mig/os", Diverse events, Kurser til klubber

- Evt et projekt for gruppe coaching af mænd (incl booking)

- Evt - Coronakuller.dk med coaching og sjove artikler

 

Siderne må gerne have samme struktur og ikke adskille sig væsentligt. 

Tænker at holde det simpelt og ikke skulle vedligeholde konstant. 

 

 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)