Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betalingsløsning

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Dec 20
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Står i den situation at shopify payments har valgt og lukke mig ned, fordi de mener jeg bryder deres reglement iforhold til salg af tobaksprodukter.

Jeg driver en webshop som sælger nikotin-pouches, som mange forveksler med snus og et ulovligt markedet, mine produkter er 100% tobaksfri.

nikotin pouches er ikke ulovlige og må gerne importeres samt sælges, men det er åbenbart et højrisiko produkt, så clearhaus vil have 800 euro årligt gebyr, samt 100 euro hvert måned inkl hjernedød høje transaktionsprocenter,

nets tar så vidt jeg har forstået ikke IBAN, jeg har revolut, så udenlandsk erhvervskonto.

er der nogen herinde der kender til en løsning på mit problem? Eller skal jeg virkelig betale 800 euro om året i højrisiko gebyr, samt 100 euro i måneden for brug af en betalingsterminal? Må findes et billigere alternativ, alt jeg har brug for er, de standsted mastercard og visa...

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Korrekt nets dankort løsning kan ikke køre i udenlandsk konto og samme gælder for mobilepay mig bekendt - men alle andre visa/master osv kan jo, nok bare med en vis pris - når du både er revolut (kan få nogen til at tænke en gang ekstra og tænke risiko) og noget der åbenbart misforstås som tobak

Jeg ved ikke om Paypal erhverv kunne være en løsning

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper,

Der er masser af løsninger på markedet, det kommer lidt an på hvad du søger at undgå og opnå fremfor hvad du skal betale. Nikotin er set på som højrisiko og det er derfor Clearhaus har den pris. Vi kan eventuelt snakke sammen og se om vi ikke kan hjælpe dig.

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Tilmeldt 7. Jun 22
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Dennis..
Vi har det samme problemi pizzaria? er det noget du kan/vil hjælpe os med ?
Mvh Ibrahim
Tilmeldt 2. Jun 22
Indlæg ialt: 26
Fra  ActivePet.dk Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Larsen du har måske fundet en løsning, men jeg kan se Ibrahim søger så derfor et forslag. Du kan overveje at kontakte Advisoa, de tilbyder at sende din betalingsløsning i udbud blandt en lang række indløsere, med henblik på at finde den indløser det matcher dit behov bedst ift. til pris på transaktionerne.

Webshop manager hos Activepet.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)