Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste betalingsløsning for mig: YourPay vs Dandomain/Nets Vs Nets

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 2. Dec 13
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Af ren nysgerrighed, hvilke priser har jeres “prisvindende“ betalingsløsning vundet?

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej Martin,

Du er godt nok ubegrundet "sur" denne morgen, men det er fint. Svarer gerne så alle kan se, selvom det er en andens tråd.

Hvorfor kun 95%
Fordi sektioner som bloggen forbliver Engelsk, det er det vores blogger skriver i og det er et sprog som alle burde kunne.

Det har i jo så tydeligvis været; ellers ville i vel ikke tilføje dem (igen)?
På ingen måde. Vi fjernede priserne grundet at vi hellere vil snakke med kunden før vi prissætter folk fremfor at skrive fra 0.80% som så mange andre eller skulle ændre den for højrisiko industrier når man snakker med kunderne. Det er også en af grundene bag et nyt design, hvor vi kan gøre det som du siger vi burde. 

Uprofessionalitet skræmmer mig lidt, ja. I skal jo trods alt stå for et firmas betalinger, så derfor tror jeg det er helt normalt at folk forventer gennemsigtighed og professionalitet. En hjemmeside som i ikke en gang gider at gøre færdig og som samtidig er fyldt med grammatiske fejl er ikke ligefrem noget der skaber tryghed.
Kan ikke helt se hvordan vi er uprofessionelle, mange af vores kunder giver os store komplimenter og de kommer fra hele verdenen men om du mener det så er det vel en fair pointe for dig. Og som jeg har nævnt flere gange, så er vi i gang med en ny hjemmeside som er færdig i næste måned, og syntes det er virker lidt tørt når du angriber med at sige at vi ikke "gider", hvilket jo er forkert og der er ikke "fyldt" med grammatiske fejl. 

Og det er også fint om du ikke vil skrive til mig, men det viser jo netop at du kun gør det fordi du tror at det kommer til at fremme dig via forummet. Men ønsker dig en god dag.

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Piratos:

Af ren nysgerrighed, hvilke priser har jeres “prisvindende“ betalingsløsning vundet?

Du må undskylde at der blev lidt "krig" på dit indlæg. Håber at du finder en god løsning og som sagt så kan vi hjælpe dig hvis behovet er der.

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Fra 9800 Hjørring
Tilmeldt 21. Aug 20
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis E.R Pedersen:
og syntes det er virker lidt tørt når du angriber med at sige at vi ikke "gider", hvilket jo er forkert

Nogen har vel lavet - eller rettere sagt ikke lavet det. Og andre har godkendt manglen på samme?

Dennis E.R Pedersen:
og der er ikke "fyldt" med grammatiske fejl.

Hvis i vitterligt ikke kan, så forstår jeg godt hvorfor i heller ikke ser det selv. Men betal lige en studerende for at korrekturlæse jeres side. Jeg tror det vil gavne jer.

Dennis E.R Pedersen:
Og det er også fint om du ikke vil skrive til mig

Forventer du da at folk arbejder gratis for dig, eller hvad?

https://duelhost.dk | Markedets bedste webhotel med dansk support.

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin:

Dennis E.R Pedersen:
Og det er også fint om du ikke vil skrive til mig

Forventer du da at folk arbejder gratis for dig, eller hvad?

Du bruger da tiden på Amino til at gøre det? Så hvorfor skulle du ikke kunne gøre det off Amino, eller ville det ikke hjælpe dig med søle vores navn til.

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Fra 9800 Hjørring
Tilmeldt 21. Aug 20
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg har intet sted nævnt jeres navn og på den måde heller ikke forsøgt at kæde det sammen rent SEO-mæssigt.

Men du hopper ind i tråden med følgende kommentar: "vi har ingen gemte pris/abonnementsbetingelser" - og det første man ser er at priserne er gemt væk - så ringer klokkerne jo.

https://duelhost.dk | Markedets bedste webhotel med dansk support.

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Martin:

Jeg har intet sted nævnt jeres navn og på den måde heller ikke forsøgt at kæde det sammen rent SEO-mæssigt.

Men du hopper ind i tråden med følgende kommentar: "vi har ingen gemte pris/abonnementsbetingelser" - og det første man ser er at priserne er gemt væk - så ringer klokkerne jo.

Når jeg siger det så er det fordi det er sandt. Forstår din pointe med det og som jeg har sagt mange gange så er det på vej, og kommer snarest muligt. Men vi kan ikke give priser til alle via hjemmesiden, da det kommer an på mange faktorer som abonnementsbetalinger, produkter, lande de vil sælge til m.v. Vi arbejder med både lav risiko og høj risiko, og det er vidt forskellige priser/muligheder.

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)