Jeg driver en webshop, som kører rigtig godt. Lige siden start har jeg brugt Stripe som betalingsløsning, i troen om at det var det bedste jeg kunne få. Jeg må dog indse at der findes bedre alternativer derude. Problemet med Stripe er, at jeg ikke kan tage Dankort og udbetalingstiden er meget langsom, hvilket skader min likviditet.
YourPay: Tager imod VisaDankort men ikke det rene Dankort: Tror i dette er et stort problem
Nets totale løsning vs Nets/Dandomain: Tror i at der er fordel i at have Nets gteway fremfor Dandomains. Nets totale løsning er lidt dyrere.
Med vores (DanDomain) betalingssystem får du den mest fleksible løsning.
Dels kan du koble de indløsere på, du har lyst til (NETS til Dankort og enten NETS eller en anden indløser til internationale kort - vi understøtter de "4 store"). Dels er der understøttelse af MobilePay, MobilePay Checkout, Viabill og Anyday - og snart kommer Apple Pay.
Derudover - dansk telefonsupport 12 timer i døgnet og plug-and-play moduler til flere shopsystemer.
Hovedet på sømmet er prisen - det er den bedste, du finder. Tag ikke bare mit ord for det, se her: https://kortgebyr.dk/
Jeg er ved at lave en integration til OnPay (systemet som DanDomain/Scannet/Wannafind/olign tilbyder) for det betalingssystem som jeg bruger. API'et er nemt at snakke til, og alt ser ud til at virke. Det eneste der er lidt "træls", er at abonnementsbetalinger (som er krævet for at kunne lave tokenized betalinger fremadrettet), koster 99DKK, hvilket er noget som QuickPay f.eks ser ud til at have med i deres pris som standard.
Men OnPay får ihvertfald min anbefaling hvad angår PSP.
PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.
Ift. moduler, så er Magento1+2 på vej. Der er plug 'n 'play til WooCommerce og Prestashop, og åbent API + SDK til resten (dvs. noget custom kan laves rimelig hurtigt og billigt som Lucas nævner)
Kan ikke snakke om andres løsninger men vi har stærke løsninger som er prismæssigt konkurrencedygtige samt er vi altid tilgængelige og vi har ingen gemte pris/abonnementsbetingelser.
Vi kan understøtte Dankort, viabill, mobilepay og meget meget mere, da vi arbejder med løsninger i norden samt i central europa.
Dennis, hvorfor er halvdelen af jeres content på dansk og noget på engelsk? Hvorfor bringe CBD olie ind i det? Det virker meget specifikt? Hvorfor ikke bare være up-front med priserne i stedet for at skjule dem? Det er typisk et trick man bruger når man godt ved priserne ikke er helt så konkurrencedygtige.
Jeg kan finde flere ting som skriger at jeg skal blive væk.
Vi arbejder på et nyt design som er færdigt i næste måned, hvor 95% bliver på Dansk, Svensk og Engelsk ikke inklusiv bloggen som kun er på Engelsk. Hvornår har jeg nævnt CBD, forstår ikke din pointe med det?
På det nye design kommer priserne også til at være vist igen, vi har ingen problemer med at være "upfront" eller "ærlig" som du nævner og vi har flere løsninger så der er ikke kun EN pris for eksempel CBD.
Hvis du så nemt kan finde ting som kan "skræmme" dig væk, så er du nemt skræmt og jeg tager gerne imod kritik. Vi arbejder 24/7 på at forbedre hvor vi kan, og vi fokuserer på ting som at være transparent, tillid og responsiveness. Hvis du har flere kritik punkter, så er du velkommen til at skrive til mig på Dennis@purepay.eu, så skal jeg få set på det.
På det nye design kommer priserne også til at være vist igen, vi har ingen problemer med at være "upfront" eller "ærlig"
Det har i jo så tydeligvis været; ellers ville i vel ikke tilføje dem (igen)?
Dennis E.R Pedersen:
Hvis du så nemt kan finde ting som kan "skræmme" dig væk
Uprofessionalitet skræmmer mig lidt, ja. I skal jo trods alt stå for et firmas betalinger, så derfor tror jeg det er helt normalt at folk forventer gennemsigtighed og professionalitet. En hjemmeside som i ikke en gang gider at gøre færdig og som samtidig er fyldt med grammatiske fejl er ikke ligefrem noget der skaber tryghed.