Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket program til at designe tøj

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 17. Jan 20
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person

Hejsa Amino'er

Jeg står der, hvor jeg gerne vil starte mit eget tøjmærke, så jeg selv får det designet og produceret, så jeg ikke køber hos andre forhandlere, hvilket program skal jeg bruge til det, da jeg er helt grøn på det punkt, så det må gerne være nemt, enkelt og gratis eller, hvertfald en gratis prøveperiode.

Mvh Alberte Laursen

Tilmeldt 14. Jun 17
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alberte, kan se folk vælger at give en dårlig karakter til dit indlæg i stedet for at hjælpe dig. Så lad mig give lidt hjælp her. Hvis du satser på at være seriøs og vil gøre det med henblik på, at tjene penge. Så er der ingen hurtig vej til det, nu når du ønsker at gøre det hele selv. Personligt bruger jeg mest Photoshop og Autodesk maya 3D. Det er ikke gratis programmer og det er ikke nemt, men det er nogle af de rigtige vælg, i forhold til software. Der er massere af videoer online som kan hjælpe dig. så jeg ville starte der hvis jeg var dig. du kan få programmerne på prøve periode men rigtig mange finder programmerne uoverskuelige i starten men det er ikke så svært når man først er igang.


MVH

Lasse F.

Tilmeldt 17. Jan 20
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 00:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak. jeg vil lige prøve at se på det😊

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 02:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu skriver du ikke noget om, hvilket udstyr du har, men hvis du evt. har en Ipad vil jeg forslå Affinity Designer, da jeg regner med du har brugt pen og papir indtil nu.
Hvis du er på PC kan du begynde med Inkscape, det er et gratis vektor program. 

Hvis det skal være Bitmap program, så kan du vælge Affinity photo, eller virker Affinity designer også på en PC 

Tilmeldt 17. Jan 20
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 02:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Årh tusind tak, det er på pc, så jeg vil helt sikkert lige kigge på dem😊

Tilmeldt 17. Jan 20
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 03:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved du/i måske om man kan tage fat i en der kan lave ens design online, da jeg slet slet ikke kan finde ud af det?

Tilmeldt 4. May 10
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 07:10
Hvor mange stjerner giver du? :

har du ikke lavet Skitser og tegninger af dit tøj?

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Mar 11
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal tænke på dit workflow.

Hvordan får du dine idéer fra skitse til produktion?

Og her er de traditionelle programmer til grafisk design ikke så gode (fx photoshop, illustrator, blender, etc)

Jeg vil anbefale dit at se på vsticher 

Der er et program der beregner alle udskæringer samtidig med du designer.

Når dit design er færdigt, kan du let danne en eksportfil med udskæringer producenten kan arbejde videre med.

Lige nu er programmet gratis for independent designers (som dig) https://browzwear.com/beta-program/


Når du subscriber får du adgang til alle deres tutorials, så du bør afsætte et par dage til 'kursus' så du lærer programmet at kende.

Så det er bare med at komme igang. 

GeekedLars

Tilmeldt 14. Jun 17
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er massere af folk du kan tage fat i, men nu bevæger du dig lidt ind i noget andet, der kan koste en del. Hvis du går den vej. Då ville jeg hvis det var mig, først få lavet en handle/forretningsplan! For hvis du kaster dig ud i det, med så meget uvidenhed på dette felt. Så kan det ret hurtigt blive noget rod og koste penge som du ikke får noget ud af. og så vil du også efter noget research få en forståelse ffor hvad der skal til for at få det op og stå samt hvad der vil kost og til sidst også have en ide om hvor lang tid de første step vil tage.

Held og lykke :)

Tilmeldt 17. Jan 20
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak😊

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)