Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

JJ-Electronic tilbyder alle Aminoer Online Chat support 24/7 til jeres kunder !!!Gratis den første Måned!!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Ja i læste rigtigt. JJ-Electronic tilbyder jo allerede en god service hvor du kun betaler for de support henveldelser vi får fra dine kunder omk dit produkt. Men vi har valgt og tilbyde alle Amino brugere 1 Måned HELT GRATIS for at i kan se hvor godt det entelig er. Efter den måned kan i så vælge om i vil fortsætte som kunde hos os eller stoppe (Hvis i ikke har interesse i det efter den 1 måned er det stadig HELT GRATIS).

Hvis dette lyder som noget du vil prøve i din virksomhed så kan du læse mere på vores hjemmeside www.jj-electronic.dk eller sende os en mail på info@jj-electronic.dk

HVAD VENTER DU PÅ DET ER JO  !!!!GRATIS!!!!

Fra Randers
Tilmeldt 3. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 18:10

Hej Mark

Har du mulighed for at ligge en demo version op?

Fra Herning
Tilmeldt 4. Feb 08
Skrevet kl. 18:23

Hej Rasmus.

Kan du ikke lige sende mig en mail på mj@jj-electronic.dk da jeg ikke vil ligge et link ind til min chat server på et offentligt forum.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 19:45

lappa:

Hej Rasmus.

Kan du ikke lige sende mig en mail på mj@jj-electronic.dk da jeg ikke vil ligge et link ind til min chat server på et offentligt forum.

I tilbyder 24/7 support til jeres kunder, men ikke til jeres egne? Smile

Jeg vil også gerne have et link og høre lidt mere om hvad i kan tilbyde, og hvordan i sætter jer ind i de enkelte virksomheder og deres produkter eller serviceydelser.

// Jesper Skov

Fra Herning
Tilmeldt 4. Feb 08
Skrevet kl. 10:14

Hej Jesper.

Jesper Skov:
tilbyder 24/7 support til jeres kunder, men ikke til jeres egne?

Ja kan der så være noget om hehe :). Men nu er der ikke brug for så meget support på vores produkt hehe :)

Jesper Skov:
Jeg vil også gerne have et link

Vil komme senere idag.

Jesper Skov:
og høre lidt mere om hvad i kan tilbyde, og hvordan i sætter jer ind i de enkelte virksomheder og deres produkter eller serviceydelser.

Du kan læse om hvad vi tilbyder på www.jj-electronic.dk  Vi sætter os selfølig godt ind i virksomheden inden og de produkter der ydes support på og derfor tilbyder vi også 1 måned gratis support til din virksomhed så du kan se hvilken god service vi leverer til din virksomhed.

Fra Randers
Tilmeldt 3. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 10:58

Hej Mark

Du skal nok ikke tjekke jeres hjemmeside for stave/slå fejl og evt. andre formuleringer. Især når jeres arbejde består i support.

Anyway synes heller ikke der særlig meget info om jeres produkt på hjemmesiden. Det kunne være rart at få lidt mere dybtgående info.

Her tænker jeg b.la. på sætningen "JJ-Electronics Chat support & Email support kører gennem sikre servere fra Lappa LTD som er ejer af JJ-Electronic. Og på den måde er du som kunde altid sikker på at vi har 99,99% oppe tid"

Man er simpelthen sikker på 99,99% oppetid pga. i har sikre servere fra Lappa? (domænet lappa.dk virker forresten ikke hos mig) Det er efter min mening ikke nogen garanti i sig selv.

NB: Dette var ikke for at hakke på jeres virksomhed, men forslag til forbedringer.

Held & lykke

Fra Herning
Tilmeldt 4. Feb 08
Skrevet kl. 11:04

Hej Rasmus. 

Rasmus Poulsen:
Du skal nok ikke tjekke jeres hjemmeside for stave/slå fejl og evt. andre formuleringer. Især når jeres arbejde består i support.

Ja ved skam godt vi har nogle stave/slå fejl på siden men vi er startet op og kører demo lige nu og derfor er det også gratis.

Rasmus Poulsen:
Anyway synes heller ikke der særlig meget info om jeres produkt på hjemmesiden. Det kunne være rart at få lidt mere dybtgående info.

Stadig det kommer. Men som jeg har skrevet er det gratis!!! så du kan ikke forvente alt når vi snakker GRATIS!!!

Rasmus Poulsen:

"JJ-Electronics Chat support & Email support kører gennem sikre servere fra Lappa LTD som er ejer af JJ-Electronic. Og på den måde er du som kunde altid sikker på at vi har 99,99% oppe tid"

Man er simpelthen sikker på 99,99% oppetid pga. i har sikre servere fra Lappa? Det er efter min mening ikke nogen garanti i sig selv.

Ja du er sikker på 99,9% oppetid da det kører over vores egne servere!!

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 11:09

Rasmus Poulsen:
Man er simpelthen sikker på 99,99% oppetid pga. i har sikre servere fra Lappa? (domænet lappa.dk virker forresten ikke hos mig) Det er efter min mening ikke nogen garanti i sig selv.

Kunne være derfor siden ikke virker; http://www.amino.dk/forums/t/31173.aspx

Mvh

Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 11:47

Hej Lappa.

Godt gået med dit nye forretningskoncept.

Jeg synes, at du skal arbejde mere med designet af hjemmesiden, og eventuelt vælge et helt andet navn til dit forretningskoncept.

JJ-electronic signalere ikke så meget omkring chat.

En hurtig tanke, som jeg ville gøre mig som webshop-ejer.

Kan firmaet levere bedre service for færre penge end vi kan gøre det i dag?

Med hensyn til, at du tilbyder det gratis, så er det ikke nødvendigvis ensbetydende med, at virksomheder vil springe med på tilbuddet.

Du skal tænke på, at du skal håndtere det mest værdifulde denne webshop ejer - nemlig deres kunder og besøgende. Så derfor ville være sikker på, at du kan håndtere dem så optimalt som muligt.

Så du skal med din hjemmeside udstråle den professionalisme og seriøsitet, der gør jeg ville overlade mine kunder og besøgende i dine hænder (eller tasterWink )

Og med hensyn til en demo, så er det min overbevisning, at du skal tilbyde live chat fra din hjemmeside til potentielle aftager af din service, da det er med til at give et indtryk af den type kvalitet i kan levere.

Et andet spørgsmål kunne også være, hvordan jeg sikrer mig, at I rent ressourcemæssigt kan håndtere henvendelser fra min webshop samtidig med andre webshops. Der er forskellige peaks såsom middagstid, hvor du måske skal håndtere 12-14 henvendelser på samme tid og på andre tidspunkter 3-4.

Derudover vil du formentlig skulle håndtere vidt forskellige henvendelser indenfor forskellige produkter, leveringsbetingelser, fragt og forsendelse etc etc.

Så du får rigeligt at se til. Så jeg vil være 100 % sikker på, at du kan eskalere og har ressourcerne til at kunne gøre det.

Ideen er god nok, men få pakket konceptet lidt pænere ind og få tænkt og besvaret nogle af de spørgsmål.

Hvad med jer andre, hvilke spørgsmål eller overvejelser kunne I have til sådan et koncept?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)