Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til indretning af lager

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Faxe
Tilmeldt 3. Feb 08
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Vi er vokset ud af vores lager og flytter snart ind i et større lager, men kunne godt bruge lidt hjælp til indretning sf lageret, så det bliver indrettet mest optimal. 

Vi går fra 50 til 170 m2, hvoraf de 30 m2 er kontor/pakkerum og resten lager, hvor der skal være reoler til varer. Har du erfaring med indretning af lagerlokale, vil jeg gerne høre fra dig. Kan du samtidig hjælpe med at skaffe det inventar, der skal bruges til en billig pris vil det være ekstra fint. 

Mvh Kim

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Noget der virker fantastisk er mobile reolsystemer som effektivt giver dobbelt så meget lagerplads. VI har det i vore midlertidige lokaler og det er fantastisk, og når vi om få måneder flytter etablere vi selv noget sådant.

Du kan se hvad det er her https://space-tek.dk/identify-the-model/

Fra Faxe
Tilmeldt 3. Feb 08
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan godt se fordelen med mobile reolsystemer, men tror ikke det er det optimale i mit tilfælde, da vores varer står løst på reolerne og risikerer at vælte når der rykkes med reolerne.

Havde vores varer været i kasser kunne det måske have været en mulighed, men tak tor tippet.  

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Ravnsbæk:

Jeg kan godt se fordelen med mobile reolsystemer, men tror ikke det er det optimale i mit tilfælde, da vores varer står løst på reolerne og risikerer at vælte når der rykkes med reolerne.

Havde vores varer været i kasser kunne det måske have været en mulighed, men tak tor tippet.  

Det er nok meget afhængigt af hvad du har stående.

80% af vore varer (maskin-/elektronikkomponenter mv oftest til, produktionsværktøjer mv står løst på hylderne og er ofte ting til 5 og 6 cifrede beløb. Vi har revet ting ned når vi bevæger os, men der er aldrig noget jeg har set vælte når reolerne kører. I princippet er dette jo opfundet til bøger mv, men enhver situation er forskellig

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)