Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Headwear - Huer - Producent

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Jan 21
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino`er

Jeg er på jagt efter en producent, som kan hjælpe mig med at lave turbaner - huer - pandebånd - tørklæder o.lig. til folk som desværre har mistet håret ved f.eks kræft.(Kemo behandling)
Derfor er materialet valget en vigtig del, så det føles lækkert på alle tider af døgnet.
F.eks: Bambus-viskose / Spandex og Bomuld.

Til at starte på, handler det om at få lavet nogle produkttype og derefter den store produktionen.
Da jeg er nystartet er det vigtig for mig, at volumen af huer ikke er så stor, men i stedet, flere forskellige slags. (20-30 forskellige) så jeg kan få sat gang i en webshops, sociale medier og et katalog, så jeg kan komme ud og få solgt produktet til butikkerne.

I kan se på hjemmeside (christineheadwear), en af mine kommende konkurrenter, så i kan se hvad det er jeg har i tankerne.


Håber at høre fra nogle af jer, og muligheden for at hjælpe folk, som ofte er i deres livs krise kommer tættere på.

MVH RL.
Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi laver både huer og tørklæder i luksusfibre, og kunne godt se et muligt samarbejde. Du kan se lidt om det vi vi laver her: https://www.pashminawear.dk

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 471
Fra  Twoday IT Minds Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa :) 

Har du nogle præferencer til hvor de skal produceres henne? fordi så kan jeg godt hjælpe dig med mere eller mindre alt hvad det er du kommer til at få brug for hjælp til.

Med venlig hilsen
Mathias

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)