Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger programmør til integration af webcamchat på hjemmeside

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Nibe
Tilmeldt 4. Sep 07
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal have integreret nogle webcamchats på min hjemmeside www.skolenfri.dk (hoster hos ONE.com), eller alternativt lave en ny hjemmeside med webcamchats. Jeg starter nemlig en online skole op og vil have lavet så eleverne kan "gå ind" i deres klasser igennem hjemmesiden. Det er meget vigtig at det er et kvalitets webcam program da det jo er hele grundlaget for skolen...

Skriv enten her eller en mail til:  kontakt@skolenfri.dk  (eller begge)

Har prøvet at skrive i Amoni Freelancer med der sker intet/bliver ikke evalueret/godkendt/ikke godkendt så prøver nu her.

Vh.

Klaus

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Klaus:
Jeg skal have integreret nogle webcamchats på min hjemmeside

Du skal have tilknyttet en læringsplatform til din hjemmeside, det er helt sikkert billigere og der findes mange gode, som allerede er sat i brug og dermed er under stabil udvikling.

Du kan følge dette link og læse om dem.

Fra 9800 Hjørring
Tilmeldt 21. Aug 20
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 06:30
Hvor mange stjerner giver du? :

https://duelhost.dk | Markedets bedste webhotel med dansk support.

Tilmeldt 23. Dec 20
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Klaus

Lyder som et lidt større projekt. Har du tænkt over hvilke teknologier der skal bruges, og hvordan du kommer frem til dit mål ? og som Martin nævner, hvad er dit budget? Hvis du er lidt usikker på hvordan du kommer frem til målet bedst muligt, er du velkommen til at tage fat på mig for at få noget gratis rådgivning. 

Hvis du ved ligepræcis hvordan dit setup skal være og har en udviklingsplan, så kan jeg anbefale du opretter en opgave på webbud.dk og få nogle god bud på din opgave.

Men rigtig held og lykke med dit projekt, lyder super spændende.

/Silo

Fra Aarhus C
Tilmeldt 31. Jan 12
Indlæg ialt: 405
Fra  Bleep Films Eberhard IVS Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Klaus, du kan måske bruge Agora til dit projekt. Jeg bruger det selv i min app og det fungerer ret godt og er nemt at sætte op (for en programmør). 

Co-Founder & CEO @EasyPoker

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)