Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Producent af træfigur og lign søges

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jan 21
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej
Jeg har den her lille drøm om at designe mine egne figur i træ.
Jeg har nu lavet en tegning af en salt og peberkværn som jeg godt vil have produceret, men hvor kan jeg få gjordt det?
Jeg vil gerne ha lavet en prototype først og herefter have produceret 50-100 stk af dem.

Jeg håber at der er nogen der kan hjælpe med at skabe kontakt en nogen som kan lave alt i træ.

Med venlig hilsen
Louise Olesen
Fra Skanderborg
Tilmeldt 1. Jan 17
Indlæg ialt: 166
Fra  Online Relation Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu skal jeg ikke gøre mig ekspert i produktudvikling, men jeg har dog studeret produktudvikling på Århus Universitet.

Jeg synes din tilgang er lidt forsimplet. Det er en lang process at perfektionere et produkt før produktion. Jeg har endnu ikke oplevet at en tegning går direkte til produktion uden iterations processer og sparring med andre.

Hvis jeg var dig, så ville jeg tage et skridt tilbage og få fingrene i mulden og gøre dem beskidte. Find et savværk, og køb noget træ. Gå i værkstedet og prøve selv at lave din prototype af din tegning. Når du er i denne process, så sker der pludselig magi med dit produkt. Du forstår formerne, skyggerne og nye ideer opstår for at perfektionere dit produkt. Hvad sker der når du bruger eks. Douglas, Lærk, Eg, Robinie, Bøg, Kirsebærtræ, Gran osv? Hvad med omkostningerne for hver træsort osv. Du får en meget større forståelse for dit produkt, hvis du får hænderne helt ned i den beskidte jord.

Når du har en flot prototype kan du så evt. betale en professionel til at lave den helt perfekt, og derefter begynde at tænke over produktion eller investorpenge.

Mvh Mads.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Dejligt med en super god og kvalificeret tilgang til det at starte produktion. 

Tilmeldt 20. May 07
Indlæg ialt: 595
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Kristensen:
Jeg synes din tilgang er lidt forsimplet. Det er en lang process at perfektionere et produkt før produktion. Jeg har endnu ikke oplevet at en tegning går direkte til produktion uden iterations processer og sparring med andre.

Hvis jeg har læst indlæg rigtigt så skal tegningen går ikke direkte i produktion.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)