Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fald af kortbetalinger på webshop

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Nov 14
Indlæg ialt: 50
Fra  www.Oplader.dk Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1.0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer,

Jeg har de sidste dage dage oplevet op til 45% af ordre ikke gennemføres. Jeg har en mistanke til det kunne være det nye 3d secure verifikation som driller hos mange.

Andre som oplever lign.?

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 644
Skrevet kl. 17:20

Det kan være en del forskellige grunde, men via vores kunder ser vi ikke et fald. Tracker du hvor det er at du taber kunderne?

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepay.eu

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 673
Skrevet kl. 07:48

Sørg for, at du tilbyder betalinger via MobilePay. Især efter de nye 3DS regler bruger endnu flere Mobilepay til betaling. Det er meget nemt for kunden, og så slipper de for NemID ved betaling. 

Vh Anders Eiler

Salgsdirektør, E-Commerce

Fra Brørup
Tilmeldt 7. Jul 07
Indlæg ialt: 2006
Skrevet kl. 08:22

Anders Eiler:

Sørg for, at du tilbyder betalinger via MobilePay. Især efter de nye 3DS regler bruger endnu flere Mobilepay til betaling. Det er meget nemt for kunden, og så slipper de for NemID ved betaling. 

Det er ikke helt korrekt, der skal også på nogen betalinger valideres med NemID - også når der benyttes MobilePay. 

Jeg har sat MobilePay som default betalingsmetode, og det virker faktisk godt - Tror folk er mere trygge ved at bruge NemID i mobilepay end ellers. Vi havde nogen stykker, lige da det kom frem, der ringede fordi de var meget utrygge ved pludselig at skulle bruge NemID - Specielt ældre mennesker. 

Til TS: Vi oplevede også et fald, lige da det kom frem, men da jeg ændrede MobilePay til default betalingmetode, blev det lidt bedre. Men vi har stadig nogen afbrudte betalinger. Flere har foreslået (I grupper på facebook), at man tydeliggør det på kurv siden - Jeg er dog ikke tilhænger af alt muligt tingel tangel på den side. 

Tilmeldt 4. Nov 14
Indlæg ialt: 50
Fra  www.Oplader.dk Skrevet kl. 13:49

Det er blevet bedre, jeg kan dog se at der stadig er en del udfordringer også med mobile pay. Kan se at en kunde prøver op til 6 gange med foreskellige metoder uden at det lykkedes. Vi har nu tilføjet bankoverførsel som en mulighed som bliver benyttet ofte. Jeg tror det er det ældre segment der er hårdest ramt.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
Vi bruger cookies til at sikre, at du får den bedste oplevelse på Amino
Læs mere