Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebookside: Ændre dollars til kroner, når jeg allerede har været inde og indstille til dansk valuta

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Jan 21
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej, håber virkelig der er en der kan hjælpe mig!

Jeg skal udfylde tjenester på min fb- side, og efter prisen bliver der ved med at stå dollartegnet i stedet for kr. Jeg har selvfølgelig via den gængse vejledning indstillet til dansk valuta, det stod den faktisk på i forvejen. Men dollartegnet bliver altså ved med at være der, når jeg skal udfylde feltet med tjeneste og pris.

Jeg har læst herinde i et andet indlæg, at der var en der fik det fjernet ved at slette siden og starte forfra. Det har jeg prøvet to gange. Jeg har også prøvet at lave en anden side - bare for sjov og det var det samme.

Jeg synes jo ikke rigtigt at jeg vil offentliggøre siden med priser i dollars, så lige nu er jeg kørt frustrerende meget fast i min virksomhedsplan!

Jeg ser frem til nogle gode bud på problemet :-)



Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har haft samme problem, og du skal ind i din "FB Forretning", hvor du i administrationen kan vælge valuta. 

Administrer forretning 

Varekatalog

Varer

Rediger element

Herefter kan du under det enkelte produkt vælge valuta. Vælg Danske kroner, og tryk gem. Og gentag det ved alle andre produkter. Det sker manuelt, men det går hurtigt.

Nu står alt med danske kroner :)

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 6. Jan 21
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Tusind tak for svar.

Jeg har dog ingen varer, ej heller oprettet en forretning, da jeg bare har brugt "tjenester", da det er behandlinger og ikke som sådan produkter jeg sælger. (Det har jeg set på en anden healingsside.)

Men nu har jeg så oprettet en forretning, som er indsendt til godkendelse. Jeg har også prøvet at oprette et "produkt".

Men det er en helt forkert opsætning ift. det jeg tilbyder. Under tjenester kan jeg feks. vælge behandlingens varighed, så man kan bruge fb`s bookingsystem hvis man vil

Jeg fandt dog stedet hvor man retter valuta. Så det var en fin vejledning du gav! Nu bliver jeg så nysgerrig: Gør du det manuelt, hver gang du tilføjer en ny vare??

Jeg vil meget gerne høre, om der er nogen der ved hvordan man retter det under tjenester!
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)