Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Domæne værdiansættelse

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Jan 21
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

En svensk virksomhed med ca. 30mil dkk i årlig omsættelse, ønsker at gå ind på det danske marked.
Virksomheden ønsker at købe et .dk domæne som ejes af min virksomhed. Domænet har samme navn som den svenske virksomhed.

Er der nogen som kan hjælpe mig med at vurdere værdien?

Mvh Lars
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Lars9000:
Hej

En svensk virksomhed med ca. 30mil dkk i årlig omsættelse, ønsker at gå ind på det danske marked.
Virksomheden ønsker at købe et .dk domæne som ejes af min virksomhed. Domænet har samme navn som den svenske virksomhed.

Er der nogen som kan hjælpe mig med at vurdere værdien?

Mvh Lars

Deres omsætning har ingen betydning for domænets værdi. Det kan jo også være, at de har underskud hvert år. Jeg solgte for nogle år tilbage et domæne til en stor udbyder af benzin.

Hvis du har behov for reel vurdering, så skal du være velkommen til at sende mig en PB. Jeg har solgt en del domæner i min tid. Samtalen bliver selvfølgelig mellem os. Men der er SÅ mange faktorer der spiller ind når det kommer til værdi af et domæne. Send mig gerne en PB med domænet og så kan jeg give MIT bud på hvad det er værd.

Hvis nogen fortæller dig, at det ikke er lovligt, at sælge domæner, så tager de fejl. Det er ikke tilladt at opkøbe domæner med henblik på videresalg - så der er intet problem.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)