Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop mangler gode leverandører

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra munkebo
Tilmeldt 5. Jan 21
Indlæg ialt: 7
Fra  børnelivet Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære alle,

Jeg har for nogle ugers siden købt en webshop fra hjemmesiden Saxis. Det er en webshop som sælger børneudstyr. Jeg har skrevet til mindst 20 leverandører, som jeg kunne finde fra nettet. De er allesammen danske. Jeg har lidt erfaringen med webshops, da jeg havde en kørende for nogle år siden, men da fandt jeg leverandøren inden jeg startede shoppen. Leverandøren var en god ven fra udlandet. Nu føler jeg at jeg ikke rigtig kan komme videre uden gode aftaler med nogle leverandører. Jeg har en enkel aftale med import for kids, men det bare ikke nok til det jeg går rundt og sigter efter. Jeg håber at der nogle herinde der kan hjælpe mig med, hvor jeg skal søge henne og hvordan anbefaler I at jeg tager kontakt?


Venligst Natalia
Fra Skanderborg
Tilmeldt 30. Oct 20
Indlæg ialt: 13
Fra  Vendino ApS Skrevet kl. 00:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Natalia

Tillykke med din nye webshop!

Jeg ved ikke om du måske har overvejet at dropshipping kunne være en mulighed?

I så fald lancerer vi om nogle uger vores platform, hvor der måske vil være produkter, som egner sig til din shop. Vi er ved at opbygge et netværk af leverandører, som gerne vil sende direkte ud til netbutikkers kunder. Det sparer alle for en masse tid og mindsker din binding i varelager, så du kan investere mere i markedsføring her i begyndelsen på en ny rejse. Alt er naturligvis automatisk og inkluderet i vores software, eneste undtagelse er at det kun er for Shopify brugere i første omgang, men vi vokser hurtigt og sidder flere personer som dagligt kontakter leverandører og laver aftaler med dem.

Alternativt ville jeg nok købe et større parti i enten Asien eller Syd- og Østeuropa, men det er en stor og besværlig proces, især når det er et nyt kundeforhold. Meget af det bygger på tillid, særligt når det er første gang man handler med nogen. Meget kan nemligt gå galt, hvis man f.eks. kommer til at misforstå hinanden vedrørende en produktion eller lignende. Nogen benytter agenter, men man skal naturligvis altid kalkulere med ekstra omkostninger.

Håber du fandt mit svar brugbart og at du får massere af succes med din nye webshop!

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12653
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Alternativt ville jeg nok købe et større parti i enten Asien eller Syd- og Østeuropa,

Det er klart nogen man skal holde sig fra som ny og uerfaren, specialt når vi snakker børne udstyr, hvor der er en masse sikkerheds krav I EU som tingene skal opfylde,  Det er dig som er importør der er ansvarlig for at produkterne er lovlige og sikre for børn -  Tænk lige på hvor alvorlige konsekvenser ( læs fatale) det kan have udstyret ikke lever op til EU lovgivning.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)