|
Hej kære med-Aminoer. Nu er tiden ved at være moden til at jeg anskaffer mig en ny bil at trille rundt i. Jeg har i den anledning kigget lidt rundt omkring og er kommet frem til følgende krav: 2. Diesel - Og gerne noget der ligner 20 km/literen, jeg gider ikke hælde pengene direkte ud i rendestenen på en forslugen bil hvis det kan undgåes. 3. Aircondition. Jeg har i forvejen luret lidt på Ford Focus C-MAX (både 1,6 og 2,0 diesel), Open Meriva og Zaria, Seat Altea, Toyota Sportsvan og VW Touran, og er lidt på herrens mark af hvad der er et hit og hvad der ikke er. Prislejet hedder "helst under 200.000" (inklusive moms da bilen også skal bruges privat) Men hvad vil I anbefale? - Hvis det skal være en brugt bil, så vil jeg ikke have noget der er over ca 2 år gammelt.
|
En del af de slæder du har listet får du sådan set ikke under 200k med moms og diverse fra helt ny...
Men af dem du nævner så spring på en Meriva (Sportsvan, Touran, Altea er så tilgengæld populære brugtbiler når du skal af med dem) - og af dem du ikke har nævnt, så overvej da den korte model af Vito (jeg har tilfældigvis god kontakt til let brugte Mercedes) - eller eks. den nye Berlingo; den kører jävla bra!
Kia´s nye Carens er nu heller ikke så tosset - den kører rigtig godt - og er rummelig: men vigtigst.. til kanonpris - også for en helt ny. Den seneste model er begyndt at kaste let brugte vogne af sig. Godt køb.
Mvh.
Lasse
Bliv gratis medlem