Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi skal producere bestik - hvordan gør vi det?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg SV
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej!
Er der nogen herinde der har erfaring eller kontakter ifm. producering af bestik? Vi går og overvejer at sætte noget i produktion, så alle tips er velkomne. Hvor får man det produceret og hvad vil det koste? Alt hjælp er mere end velkommen!
På forhånd tak.
Mvh
Emil Jensen
Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 508
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Emil,

Har du i dine overvejelser gjort dig tanker om:

Engangs/flergangs

Plastik/metal/træ/stivelse

Standard/eget design

Volume

Krav til fabriks beliggenhed

Krav til certificeringer

Fra Aalborg SV
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sirene

Tak for dit svar!

Ja, vi vil gerne lave metal flergangs bestik i vores eget design.

Volumen kommer an på prisen, og vi har umiddelbart ingen krav til fabrikkens beliggenhed. Mht. certificeringer er dette ikke noget vi har gjort os de store overvejelser om endnu. Er det eventuelt noget du har styr på?

Mvh

Emil

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Emil Jess Jensen:
. Mht. certificeringer er dette ikke noget vi har gjort os de store overvejelser om endnu.

Der er rigtigt mange overvejelser man skal gøre når man ønsker at starte en produktion, specielt når man er total "grøn" på området . kom in I kampen og undersøg sagen frem for at forvente at vi laver alt arbejdet for dig.   Kontakt evt en metalvarefabrik for at få hjælp.

Fra Aalborg SV
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 07:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej Ravn,

Jeg kan ikke helt se hvorfor du gider at spilde din tid på at blive ved med at svare på indlæg uden at hjælpe nogen. Find du bare noget bedre at bruge din tid på :') Jeg forventer ikke at nogen laver noget arbejde for at hjælpe os, håber blot folk vil dele ud af deres erfaringer. 

Mvh Emil

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 08:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Emil Jess Jensen:
håber blot folk vil dele ud af deres kontakter

hvorfor skal vi det? 

Fra Aalborg SV
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 08:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Amadeo:

Emil Jess Jensen:
håber blot folk vil dele ud af deres kontakter

hvorfor skal vi det? 

Ville blot være behjælpeligt hvis nogen havde mulighed for at sætte os i kontakt med en fabrik eller lignende. 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Emil Jess Jensen:
Ville blot være behjælpeligt hvis nogen havde mulighed for at sætte os i kontakt med en fabrik eller lignende. 

Der viser jo ganske godt at du tror vi laver arbejdet for dig, At finde den rigtige  leverandør / producent kan tage år, så det er altså ikke noget man bare deler ud til potentielle konkurrenters!  start med at gøre dit forarbejde og så spørg, så er folk meget mere villige til at hjælpe.

Hele dit indlæg bære præg af at du har fået en  fiks ide, uden på nogen måde at have gidet bruge de fornødne timer på at sætte dig ind i tingene.

Fra Aalborg SV
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

Emil Jess Jensen:
Ville blot være behjælpeligt hvis nogen havde mulighed for at sætte os i kontakt med en fabrik eller lignende. 

Der viser jo ganske godt at du tror vi laver arbejdet for dig, At finde den rigtige  leverandør / producent kan tage år, så det er altså ikke noget man bare deler ud til potentielle konkurrenters!  start med at gøre dit forarbejde og så spørg, så er folk meget mere villige til at hjælpe.

Hele dit indlæg bære præg af at du har fået en  fiks ide, uden på nogen måde at have gidet bruge de fornødne timer på at sætte dig ind i tingene.

Til gengæld er der også folk der arbjeder med at formidle kontakten mellem producenter og potentielle kunder, samt der selvfølgelig kan være producenter der har præcis hvad jeg efterspørger. Jeg forstår blot ikke nødvendigheden for at kommentere på opslag med en træls attitude som hverken du eller jeg få noget ud af. God dag.

Fra Hong Kong
Tilmeldt 22. May 14
Indlæg ialt: 51
Fra  SEGO Consult Ltd Skrevet kl. 03:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil

Jeg er bosiddende i Hong Kong og har samarbejde med fabrikker i Vietnam og Kina som laver bestik i rustfrit stål i mellem/høj kvalitet. De producerer til mange kendte europæiske brands. Hvis du ønsker eget design af bestik, skal du være forberedt på at deres MOQ ligger på ca 1500-2000 stk pr type. Hvis du er interesseret i at høre nærmere kan du kontakte mig på steen@segoconsult.com. Mvh Steen Olsen

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)