Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til hjemmesiden

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Hobro
Tilmeldt 26. Dec 20
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Hej jeg er gået selvstændig og det er gået lidt hurtigere inden jeg har regnet med men det skal man jo kun være glad for.
Jeg har været ved at lave en hjemmeside og der må jeg nok sige at jeg ikke er helt med med alt det seo og søge optimering, er der nogle som kan hjælpe med opsætning.
Fra Randers
Tilmeldt 5. May 15
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Rene! 

Fedt at høre, at du er givet dig i kast med at lave en hjemmeside. Du er mere end velkommen til at smide mig en e-mail med et link til din hjemmeside og dine kontaktoplysninger, så vil jeg gerne give tage et  kig på det, og give dig et uforpligtende tilbud.

De bedste hilsner, 

Emil Jespersen

Jespersen Media 

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rene,

Tillykke med din virksomhed!

Jeg kan og vil<gerne hjælpe. Det, jeg kan, er sikkerhedsoptimering, hosting, programmering, og backup. Det, jeg ikke kan, kan Jens fra Kozmomaut, som jeg samarbejder med: SEO, grafik, udseende, ads, tekstforfatning, osv. Med andre ord: Jens og jeg kan klare det, du har brug for.

Send mig en mail på 70200930 eller ring til mig på albert@computernoerden.dk. Eller omvendt.

Albert van Harten

Tilmeldt 23. Dec 20
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Rene

Godt at høre. Det er en helt anden verden når man snakker om SEO. Der er masser af tricks og finurligheder man skal sættes sig ind i. Hvis du selv har tænkt dig at hoppe ud i det, er du mere end velkommen til at skrive til mig for at få nogle tips og tricks. Ellers kan jeg klart anbefale at få nogle tilbud på webbud.dk, da du kan få tilbud fra flere bureauer, første tilbud er aldrig det bedste tilbud :)

Rigtig god fornøjelse med dit projekt.

/Silo
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)