Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PostNord-faktura - indsigelse i forhold til betalingsfrist

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jul 18
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Vi har modtaget 2 stk. faktura fra PostNord i løbet af de seneste par dage. Vi ser i dag, at de begge indeholder store fejl (i deres favør). Betalingsfristerne er her i mellemdagene, og PostNord kan ikke kontaktes før d. 5/1.

Vi har egentlig ikke lyst til at betale de forkerte fakturaer, da vi frygter en masse bøvl med tilbagebetaling efterfølgende. Men er det nok at skrive en indsigelse til vores kontakt-person nu her, og så afvente, at denne/kontoret åbner igen om 14 dage? Vi vil jo helst ikke risikere 2 x rykkergebyrer + 2 x kompensationsgebyrer.

Eller er vi nødsaget til at betale, og så tage kampen efterfølgende?

Mvh.

RoomForMore.dk | Boligindretning, plakater, knager, spejle, borde, stole, tæpper, puder - kort sagt alt til boligindretningen | RoomForMore.dk

Tilmeldt 29. Jul 18
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi kan også betale det korrekte beløb - altså en del af begge fakturaer? Mon det vil gå?

De har faktureret for helt, helt forkerte mål på vores pakker, og dermed faktureret for 2-3x den korrekte pris. Det er mange tusinde kroner på hver faktura.

Mvh.

RoomForMore.dk | Boligindretning, plakater, knager, spejle, borde, stole, tæpper, puder - kort sagt alt til boligindretningen | RoomForMore.dk

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du sikker på rent faktisk er fra PostNord ? 

Jeg har vel omkring 60 pakker jeg ikke har hentet endnu, Jeg skal bare lige betale et gebyr først Wink

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46429
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

RoomForMore.dk:

Vi kan også betale det korrekte beløb - altså en del af begge fakturaer? Mon det vil gå?

De har faktureret for helt, helt forkerte mål på vores pakker, og dermed faktureret for 2-3x den korrekte pris. Det er mange tusinde kroner på hver faktura.

Mvh.

hvis du er sikker i din sag så betal det korrekt beløb - så får du ikke rente og gebyr

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 27. Jun 18
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg antager at i har kontakt med Postnord.

Hvad står der i den ift. beregning af vægt?

Det lyder nemlig som at i betaler for volumenvægt og ikke den reele vægt.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)