Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

webshop hjælp !!!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Sep 20
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 04:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej her inde 

jeg stiller sikkert spørgsmål der er stillet mange gange før, men kan bare ikke finde de rigtige tråde her inde derfor prøver jeg lave en selv.


jeg har et par spørgsmål da jeg rigtig gerne vil starte et webshop, jeg kan sagtens selv finde rundt i wordpress, da jeg har i forvejen lavet et par små hjemmesider hist og pist men altid hele vejen selv.

1: Betalings muligheder hvad er billigst for en ny startet webshop ?
2: hvordan håndtere man labelprint osv, jeg kan bare ikke finde ud af hvordan man overhovedet g'r alt det med fragt, label, køre ordrende fra betalt til postmanden :)

da jeg har lidt svært ved at se hvordan andre webshop kan håndtere flere ordre på engang, og hvordan det hele fungere. 

jeg håber det giver mening, vil være rigtig glad hvis nogen herinde kunne hjælpe mig og guide mig igennem alt det her.

tak på forhånd :)

God jul og Godt nytår :)

Fra Randers
Tilmeldt 5. May 15
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hejsa! 

Hvilken betalingsindløser der er billigst afhænger egenligt både af hvor mange transaktioner (ordre) du skal behandle pr. måned, men også størrelsen på dem. 
Nogle af de mest populære danske valg er PensoPay og QuickPay.  Der findes dog også andre internationale alternativer såsom Stripe og Bambora som man ligeledes kan overveje.

Labelprint afhænger igen af hvor mange ordre du behandler pr. måned. 
Hvis du er nyopstartet er det nok Shipmondo (det gamle pakkelabels.dk) der giver bedst mening, hvor at man bare printer labels, sætter dem på pakken og indlevere dem i den nærmeste pakkeshop. Det kan både gøres ved hjælp af en labelprinter (de koster et par tusinde typisk), men fungere også ganske glimrende med en alm printer, og så bare fastsætte label med tape eller via disse plastlommer, der koster 99kr. excl moms for 250 stk. hvis man eksempelvist køber dem igennem Jakodan

 Det er typisk en god idé at starte med den billige løsning indtil man har fået ordenligt gang i forretningen, og sikret at man reelt omsætter som forventet. Jeg har selv haft god erfaring med både at sende med DAO og GLS derigennem. 


Når du når en vis mængde af ordrer pr. dag kan du dog oftest selv lave nogle mere lukrative aftaler med de enkelte udbydere. 

Hvis du har brug for hjælp i forhold til webshops og så videre er du også mere end velkommen til at kontakte mig. 
Jeg levere selv professionelle webshops i WordPress/WooCommerce til attraktive priser. 

De bedste hilsner 
Emil Jespersen, 
Jespersen Media 

Tilmeldt 7. Sep 20
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Emil 

jeg har også spørgsmål angående lad os antage jeg får 100 kunder om dagen, det vil tage rigtig langtid og printe hvert ud og indsætte informationer, har set nogen steder på nettet at de kan printe rigtig mange ordre labels ud bare med et klik er det også inden under shipmondo ? eller hvordan kan man det.

Er der andre ting jeg skal være opmærksom på inden opstart af Webshop ?
regler for retur er jeg ikke helt indforstået med hvordan jeg kan gøre dette, er det noget jeg også kan muligvis få lidt hjælp til ? 


Fra Randers
Tilmeldt 5. May 15
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skulle gerne være muligt at opsætte en automation så din labelprinter automatisk printer en label ud når du får en ny ordre. 
Alle kunder har som udgangspunkt 14 dages fortrydelsesret når de handler hos dig, og skal meddele dig at de ønsker at sende varen retur indenfor 14 dage efter de har modtaget deres bestilling. Hertil skal du refundere (hele ordren, også leverings omkostninger) kunden senest 14 dage efter, at du har modtaget varen, eller de kan dokumentere at den er afsendt. 


Tilmeldt 7. Sep 20
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for Svaret Emil 

men du har vel ikke nogen form for viden inden for opstilling så label printes automatisk, jeg er helt grøn i denne afdeling desværre

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)