Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

𝗛𝘃𝗼𝗿𝗱𝗮𝗻 𝗼𝘃𝗲𝗿𝗵𝗼𝗹𝗱𝗲𝗿 𝘃𝗶 𝗚𝗗𝗣𝗥 𝗼𝗴 𝗵𝘃𝗼𝗿𝗱𝗮𝗻 𝗳å𝗿 𝘃𝗶 𝗳𝗹𝗲𝗿𝗲 𝘀𝗶𝗴𝗻-𝘂𝗽𝘀? 𝗛𝗷æ𝗹𝗽 𝘀ø𝗴𝗲𝘀! (Leder efter alternativ til Sleeknote & Cookiebot)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Dec 20
Indlæg ialt: 8
Fra  NIM Brandboard ApS Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :
C͇o͇o͇k͇i͇e͇b͇o͇t͇ ͇-͇ ͇S͇i͇k͇r͇e͇ ͇h͇j͇e͇m͇m͇e͇s͇i͇d͇e͇n͇ ͇e͇f͇t͇e͇r͇l͇e͇v͇e͇r͇ ͇n͇u͇t͇i͇d͇e͇n͇s͇ ͇G͇D͇P͇R͇ ͇l͇o͇v͇e͇
Lige nu har jeg installeret Cookiebot i en 30.dages prøveperiode, efter længere tid at have opdateret cookies mv. selv. Det tager dog for lang tid, hvis jeg fremadrettet skal bruge tid på den opdatering og har derfor søgt efter en nem løsning, så jeg ved vores hjemmeside lever op til nutidige GDPR love. Men har fået et tilbud, som siger, jeg skal betale 169kr. pr. mdr. fordi vi har over 2000 undersider 😮 I denne Corona tid og som SMV er det desværre for mange penge. SÅ nogle, der har alternativer?

⚈ Skal efterleve nutidens GDRP lovgivning
⚈ Se hvem, som har givet samtykke
⚈ Hvilke cookies vi har på hjemmesiden og typen af dem
⚈ GERNE kunne laves om, så det passer til hjemmesiden
⚈ Gratis - eller næsten gratis.

Sleeknote - Popup nyhedsbreve sign-up forms
Prisen er 364,59 kr. pr. mdr. for BASIS pakken. Det er for dyrt for os, derfor søger jeg efter et alternativ hvor:
⚈ Popup kan oversættes til dansk
⚈Integreres med Mailchimp- og gerne HubSpot
⚈ Være spændende og skille sig ud
⚈ Gerne gratis - Eller gratis prøveperiode efterfulgt af billigt mdr. abonnoment, så man kan prøve det af.

Derudover:
⚈ A/B splittest
⚈ Content-specifik, så sign-up ændres ift. hvilken side, den besøgende er på. Vi har nemlig 3 kerneområder, så det er relevant for os at vide, hvorvidt en besøgende vil have mere viden om a, b eller c.

Til slut - Hvis man kan gøre sådan, at en besøgene alene behøver at tilmelde sig ved brug af e-mail, for dernæst af få en 'bekræftelses e-mail' hvor vedkommende indtaster fornavn, efternavn og gerne firma, samt tlf. nr. samt 'afklikker' ønskede præferencer, vil det være fantastisk.

𝙈𝙚𝙣 𝙛𝙞𝙣𝙙𝙚𝙨 𝙨å𝙙𝙖𝙣 𝙚𝙩 𝙨𝙮𝙨𝙩𝙚𝙢 𝙤𝙫𝙚𝙧𝙝𝙤𝙫𝙚𝙙𝙚𝙩?
Fra 8382 Hørning
Tilmeldt 24. Oct 10
Indlæg ialt: 14
Fra  Nerdy Name Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Bruger du WordPress (eller har jeg ikke læst ordentligt)?

I forhold til GDPR, så kan der bruges et "Beautiful and responsive cookie consent" plugin.

Dette plugin kan efterfølgende styres med Googles Tag Manger, hvor man f.eks. først giver adgang til Google anaytics når brugeren har givet lov. Se vejledning af opsætning i Tag Manager på udvikleren af pluginnet's egen side.

Det hele er gratis. Når du har sat det op, kan du bruge Cookieserve til at teste, om der er sat nogen cookies. Den skulle gerne finde "No Cookies Found".

Du skal nok bruge mere end 5 minutter på at sætte det op... :)

Tilmeldt 18. Dec 20
Indlæg ialt: 8
Fra  NIM Brandboard ApS Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa!
Tak for svaret :) Ja, bruger Wordpress og med Avada temaet. De har også en "privacy bar" som en del af temaet, som man kan 'enable', men den registrere ikke cookies på siden, så den hjemmesidebesøgende nøjagtig ved, hvilke cookies vedkommende tillader.

"No Cookies Found"`? Vil gerne anvende cookies, da jeg gerne vil måle trafikken på hjemmesiden mv. men jeg har svært ved at forstå GDPR reglerne og hvordan en SMV uden voldsomme omkostninger, kan efterleve de foranderlige GDPR krav.

Skal den besøgende på hjemmesiden så først acceptere cookies og dernæst godkende brugen af Analytics? Eller?

Jeg tænker jeg lader Cookiebot kører julen ud og så må jeg give mig i kast med din ovenstående guide i januar, inden jeg bliver bedt om at forny abonnoment. Har ikke kunne finde en bedre løsning det sidste halve år.

Med venlig hilsen
Cecilie
Fra 8382 Hørning
Tilmeldt 24. Oct 10
Indlæg ialt: 14
Fra  Nerdy Name Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Cecilie

Det jeg mente med "No Cookies Found" var, at du på siden cookieserve . com kan indtaste din websides adresse og derigennem tjekke om der bliver sat nogen cookies FØR en brugers accept. Du er naturligvis interesseret i at din bruger accepterer cookies, men disse må først sættes når den besøgende har sagt OK. Så du skulle meget gerne få svaret "No Cookies Found" på Cookieserve . com for, at din side overholder GDPR. (Det er selvfølgelig ikke nogen garanti).

I øvrigt er dit indlæg (spørgsmål) meget teknisk, og det vil være oplagt at stille det i en af de mange WP-grupper på FB. Men det har du måske allerede gjort.

;)

Tilmeldt 5. Mar 20
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Når det kommer til pop-ups generelt, så kan optinmonster anbefales som en konkurrent til sleeknote. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)