Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mandelgave: Kalender / Evighedskalender til salg

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Seriøst?

Er dét hvad Amino er blevet til? Et forum for iværksættere, virksomhedsejere og kommende selvstændige, hvor man "udnytter" sin status til, at reklamere for produkter som ingen relevans har?

Ja, så kan du argumentere for "balance i forretningslivet" og bla bla.

Du har endda sat det ind i kategorien "jeg har et godt tilbud til dig". Det er et lortetilbud - får du får jo IKKE et tilbud, men blot chancen for, at købe et produkt til nøjagtig samme pris som alle andre.

Du har taget gode billeder af sten der balancere på hinanden - godt klaret. Men tænk sig hvis alle gjorde det der.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicheweb:
Seriøst?

Ja, selvfølgelig. Hans kan som Amino Plus komme med sit gode tilbud i "Jeg har et godt tilbud til dig".

Hans, jeg har lagt en ordre på din flotte kalender. 

Glædelig jul. 😊

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

John Nielsen:

Nicheweb:
Seriøst?

Ja, selvfølgelig. Hans kan som Amino Plus komme med sit gode tilbud i "Jeg har et godt tilbud til dig".

Hans, jeg har lagt en ordre på din flotte kalender. 

Glædelig jul. 😊

Det er stadig ikke et godt tilbud - da det ikke er et tilbud. Men udover det - så er jeg helt med på hvordan tingene hænger sammen på Amino.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nicheweb:
Seriøst?

Tak for din indsigtsfulde kommentar.

Ja, det er seriøst.

Ud over mange andre ting, arbejder jeg også som udøvende kunstner.
Én af mine indtægtskilder som udøvende kunstner er produktion og salg af denne kalender.
Jeg har slået den op i kategorien "Jeg har et godt tilbud til dig", hvor vi typisk reklamerer for ting og ydelser, som vi har til salg.

Når du kalder tilbuddet er "lortetilbud", får det mig til at tænke, at du formentlig ikke er i målgruppen, men vi kan sagtens finde en væsentligt bedre pris, hvis du eller andre vil købe f.eks. 10 eller 100 og sælge videre, lige som Lillys Corner har gjort. 

Jeg er ked af, hvis jeg har provokeret dig ved at arbejde med noget, som du har lidt svært ved at forstå, men mit tilbud fejler ikke noget. 

Venlig hilsen
Hans

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)