Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Manglende bank

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Dec 20
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Jeg er blevet opsagt af min bank og har svært ved at få en erhvervskonto til mine virksomheder. Søger hjælp til bankforbindelse eller anden hjælp, der kan lede til en bankkonto. Der betales gerne for servicen.

Hilsen
Adam
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Adam L:
Hej,

Jeg er blevet opsagt af min bank og har svært ved at få en erhvervskonto til mine virksomheder. Søger hjælp til bankforbindelse eller anden hjælp, der kan lede til en bankkonto. Der betales gerne for servicen.

Hilsen
Adam

1. Hvad er grunden for opsigelsen?

2. Hvilke type virksomheder er der tale om?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Svært at hjælpe uden at kende årsag til opsigelsen. Jeg ville nok også prøve Lunar - og kikser alt, så er der N26 og Revolut som tager de fleste men jo ikke helt kan sammenlignes med alm dansk bank. Har du Dinero plus så mener jeg de har aftale med Nykredit om at de i princip bare tager en som erhverv

De eneste jeg har set med betalt service for at hjælpe med en bank, brugte konsekvent Lunar bare - så man fik betale for den + deres service oveni - Ellers kan en revisor, der gennemgår årsag til opsigelse og hjælper med materiale der gør banken tryk i forhold til div kontrol og står bag budget jo være en fordel

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 7. Dec 20
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg takker for jeres tilbagemeldinger og vil undersøge mulighederne med Dinero Pro. Skulle der være andre, der kan hjælpe i privatregi med råd og vejledning er i velkommen til at ringe på 52 52 59 82. Som tidligere indikeret vil der blive betalt for servicen og hjælpen til bankkonto-.

Hilsen
Adam
Fra København
Tilmeldt 8. Sep 14
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Adam 

Du er også velkommen til at sende mig en mail på theis@dinero.dk med dit CVR-nummer. Så tager jeg fat i Nykredit og hører om vi kan åbne for dig – uden dog at love noget :-)

God dag!  

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg gætter på at Barkpartner (https://bankpartner.dk) kan hjælpe dig. Jeg kender den forhenværende indehaver, men det ser ud til at han ikke længere har virksomheden.

Albert

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)