Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvem kender miamigo..?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Mar 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

er der nogle der kender til http://www.MiAmigoServices.com... det er vist en helt nyt mlm-virksomhed... det ´lyder meget godt menhva ved jeg...

er helt grøn i IM... kan nogle hjælpe..?

Nicolas P...

Fra Randers
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 22:17

hjemmesiden signalerer lidt for meget "hurtige penge" princippet til at den virker seriøst.

Overvej nok noget mere seriøst, istedet for en hurtig vej til rigdom - tro mig den findes ikke Wink

God fornøjelse med det

Mvh Kiel

Tilmeldt 23. Mar 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 09:46

det er også den konklution jeg er kommet til... men det er rart at høre andre med samme mening... tak for svaret...

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 13:34

Hej Nicolas!

Du kan med fordel læse mere om network marketing og herunder de faldgrupper man bør være opmærksom på.
Som det allerede er nævnt så vær på vagt når der loves guld og grønne skove på meget kort tid.

Vær også opmærksom på om der er tale om afsætning af reelle vare - men du kan læse mere om det på vor hjemmeside da vi har været disse analyser igennem og samlet vor erfaringer forud for vort valg - det kan du læse mere om her: 

www.JOMA Company.dk

Vi har valgt at forhandle Forever Living Produkt da vi finder at dette koncept omfatter både produkter og en kvalificeret producent med mange års markedsføringserfaringer i 150 lande. Men se bort derfra når du læser om Network Marketing som forretningsform.

Du er velkommen til at kontakt os hvis du har spørgsmål

hilsen john sommer 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)