Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Aftale om partnerskab

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Oct 16
Indlæg ialt: 200
Fra  SPIRIAN Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg er godt på vej til at være færdig men min nye "platform" som gør det muligt for brugere at få tilbud på en specific ydelse.
Nu søger jeg råd fra jer der selv har en "3-tilbud"-ish portal.

Mit spørgsmål:
Jeg skal nu til at tale med de partner jeg gerne vil have på portalen. I min research var der meget god modtagelse for ideen, og næsten alle jeg talte med ville gerne være med.
De skal betale for at kunne byde på en opgave.
Da platformen også fungere som en reklamesøjle for disse partner, havde jeg i tankerne at det skulle være et års abb. og ikke pris pr. opgave.
Så hvordan gør man når jeg ikke ved hvor mange opgaver der kommer i opstart perioden?
Jeg havde overvejet at de fik gratis adgang, men hvad gør man hvis der pludselig er mange opgaver?

Så min udfordring: hvordan skal partner opkræves for at være med, i start up perioden?


Håber ovenstående giver mening, ellers siger I til :D

DBH

SPIRIAN

Hos SPIRIAN kan du få en ny hjemmeside for kun 1.450,-

www.spirian.dk

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg ville godt nok aldrig betale et års. abb. til en ny platform.

Så derfor ville jeg personligt selv køre det enten som betaling pr. opgave ellers et måneds abb. som kunne opsiges ved begyndelsen af en ny måned.

Tilmeldt 23. Dec 20
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Altid vigtigt med research. Ligesom 'Lurks' nævner, så er det ikke en god idé at lave abonnement på noget der er nyt. Hvis du ville have partner ind i "butikken", skal det være gratis for dem. Derfor kan du altid køre med 'no cure no pay' , dvs. at partneren ikke betaler noget medmindre han har budt på en opgave og "vundet" opgaven. Derfra kan du tage en procentdel af projektets beløb. Men når du har partnere gælder det også at være hurtig om at få kunder ind i din butik ellers falder din partnere fra, hvis de ingen opgaver ser i din portal. Det er en svær balance, men det kræver kun god timing og masser af SEO arbejde :)

Vi har selv lavet en del research og komme frem til en rigtig god ordning. Kom gerne ind på vores 3 tilbud hjemmeside for at få inspiration webbud.dk . Vi har lavet portal som både partner og kunder/virksomheder har adgang til.

/Silo
Tilmeldt 26. Oct 16
Indlæg ialt: 200
Fra  SPIRIAN Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Silo

Tak for svaret.
Det var heller ikke min intention at opkræve et års abb.
Mit spørgsmål gik mere ud på, hvad gør man i sådan et opstart.
Men dit forslag omkring 'no cure no pay' virker som den rigtige løsning, tak :)

Jeg har desuden tilmeldt mig som partner hos jeg, og sendt dig en PB.

God aften herfra!

SPIRIAN

Hos SPIRIAN kan du få en ny hjemmeside for kun 1.450,-

www.spirian.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)