Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fitnessudstyr på skole

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Dec 20
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej amino. Mig og mine venner overvejer at få nogle vægte op på vores skole (9. Klasse). Bryder vi nogle regler ved at gøre det? Vi ødelægger intet, og vi medbringer det hele selv.
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12650
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor spørger I ikke jeres skoleinspektør?

Tilmeldt 1. Dec 20
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Hun ved det ikke
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12650
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jo lige netop derfor du bør spørge hende.

Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis skolen siger OK og forudsat at i overholder C19 regler, så skal i vel kun få afklaret:

-hvad der sker ved evt. tyveri af jeres udstyr (hvilken forsikring dækker)

-havd der sker ved evt. ulykke (er det jeres, skolens elller den tilskadekomnes forsikring som skal dække)

-hvem må træne med jeres udrustning (evt alder), skal udstyr findes i et aflåst lokale osv.

Og så længe i ikke driver et kommercielt drevet fitness studie og hvor kommunen indirekte støtter jer ved at lægge lokaler til, så er det næppe heller et problem.

Tilmeldt 23. Apr 20
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 06:02
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg er en nybegynder og ønsker at få en fornemmelse af de fitnessfaciliteter, der tilbydes på campus. for det meste er jeg bekymret for, at der ikke vil være de vægtmaskiner, som jeg er vant til at bruge. jeg nyder at træne og gøre det regelmæssigt, men jeg ved kun, hvordan guy bruger vægttræningsmaskinerne. så jeg spekulerede på, hvor mange af denne type maskiner der er, og hvor (eller i hvilket fitnesscenter) de er placeret.

ved vægtmaskine mener jeg som brystpresse, lat pull down, dip maskine osv.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)