Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Direktør i ApS og ansat i et andet ApS samtidig?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Nov 20
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino, fantastisk sted, jeg står i opstarts fasen på mit murerfirma, jeg er samtidig ansat i et andet Murerfirma, men jeg vil godt have styr på firma oprettelse, bil, værktøj osv, inden jeg starter med at udføre opgaver. Derfor vil jeg godt stadig være ansat i det firma jeg er i nu. altså Summa summarum Direktør i ApS, samtidig med man er Ansat i et andet, hvordan fungere det i praksis?

VH Mureren
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er der ikke noget problem i - forudsat din nuværende arbejdsgiver ikke bliver sur og besværlig over det. Det vil kunne give problem med evt dagpenge ved ledighed fra nuværende job dog
Du kan sagtens være ansat et sted og så stifte og eje og være direktør i eget samtidigt.

Overvej letlæst E-bog - eller paperback ApS med alt om stiftelse, bank, regnskab, skat, moms, ejeraftaler og en frygtelig masse andet  https://jh-e-books.blogspot.com/2019/09/aps-anden-udgave-sept-2019.html 

god vind med det

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 30. Nov 20
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej John!, Okay mange tak for dit svar, det er afklaret med arbejdsgiver, og ja det har strejfet mig det med ledighed, det bliver forhåbentligt ikke så slem en vinter ;) Det vil jeg se nærmere på. :)

MvH
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)