Dit svar under punkt 1 giver god mening, og det er desværre et faktum at en stor del af danskere ser ned på en person med din baggrund - du er hadet af både den yderste højrefløj som har problemer med alle udlændinge og det meste af venstrefløjen som har store problemer med selkvforsørgende udlændinge der ikke hører til de typiske offer grupper som venstrefløjen ynder. Du bliver uanset hvordan du et kommet til Danmark set på som en postordrebrud. Den eneste måde at bryde den negative bias på er ved at sikre dig at enhver kan se at der ikke er basis for den, og det er umuligt at vide for os om der er ting der trigger den bias. Vi snakker pt. meget me-too, men det er vigtigt at også forstå hvorfor der er smukke kvinder der aldrig møder det og ditto der ofte møder det. Det er lidt som dem der er mest benge for at blive bidt af en hund er mest udsat for at blive det. Folk er oftest "flinke" og de spilder tid. At du får at vide at folk gerne vi bruge dig som mentor er ikke det samme som de rent faktisk vil betale for det. Jeg arbejder med sælgere, og 9 ud af ti gange vil en sælger få at vide at du fik ikke ordren fordi du var for dyr, for det er meget lettere at sige en at jeg stoler ikke på dig, eller du fatter ikke opgaven, du leverer ikke noget der hjælper mig.... og sælgeren er glad for det er ikke hans "skyld". Kig på en fyr som johnhannover her - som deler sin viden og det får folk til at købe hans materiale/ydelser. Typisk skal en kunde have kontakt med dig 14 gange før der sker en eksplosion i salg, så du skal sørge for at give noget af værdi som dine kundeemner vil læse - en annonce/seo words og andet er spild. Læs om Gurillia Markedsføring Roden til din løsning ligger |
BroncofanDK:Dit svar under punkt 1 giver god mening, og det er desværre et faktum at en stor del af danskere ser ned på en person med din baggrund - du er hadet af både den yderste højrefløj som har problemer med alle udlændinge og det meste af venstrefløjen som har store problemer med selkvforsørgende udlændinge der ikke hører til de typiske offer grupper som venstrefløjen ynder.
Du bliver uanset hvordan du et kommet til Danmark set på som en postordrebrud.
Den eneste måde at bryde den negative bias på er ved at sikre dig at enhver kan se at der ikke er basis for den, og det er umuligt at vide for os om der er ting der trigger den bias. Vi snakker pt. meget me-too, men det er vigtigt at også forstå hvorfor der er smukke kvinder der aldrig møder det og ditto der ofte møder det. Det er lidt som dem der er mest benge for at blive bidt af en hund er mest udsat for at blive det.
Folk er oftest "flinke" og de spilder tid. At du får at vide at folk gerne vi bruge dig som mentor er ikke det samme som de rent faktisk vil betale for det. Jeg arbejder med sælgere, og 9 ud af ti gange vil en sælger få at vide at du fik ikke ordren fordi du var for dyr, for det er meget lettere at sige en at jeg stoler ikke på dig, eller du fatter ikke opgaven, du leverer ikke noget der hjælper mig.... og sælgeren er glad for det er ikke hans "skyld".
Kig på en fyr som johnhannover her - som deler sin viden og det får folk til at købe hans materiale/ydelser.
Typisk skal en kunde have kontakt med dig 14 gange før der sker en eksplosion i salg, så du skal sørge for at give noget af værdi som dine kundeemner vil læse - en annonce/seo words og andet er spild. Læs om Gurillia Markedsføring
Roden til din løsning ligger
Postordrebrud...Tja, fair nok. Alle har deres egne forestillinger om livet uden for "boblen".
Det er faktisk svært for mig at finde ud af, hvad der trigger denne skæve opfattelse.
Ja, guerilla metoden er meget kendt. Måske skal kunderne have hvad de ønsker - en gratis måned med undervisning? Så kan de opdage, at verden er anderledes, end de tror.
Bliv gratis medlem