Måske kan mine svar læses som bitter? Det er ikke hensigten i hvert fald. Men jeg kan sige, at jeg er ret påvirket af arbejdssituationen. Jeg er meget taknemmelig for alle svar her i tråden og er enig i, at realismen er vejen frem. |
"Ja, jeg har i nogle år undervist gratis ved siden af mit faste job"
Er det den samme målgruppe du prøver at sælge til nu? Det er noget rod.
På din webside prøv med en "om mig" sektion evt med en video. Det hele mennske.
Corona holder nok folk tilbage du tilbyder selvfølgelig fjernundervisning, hvor du kan mere end de andre, og mere en bare et Zoom møde? Det skal være klart og fokus lige nu.
Som andre har skrevet er eleven brugeren og forældre i de fleste tilfælde nok beslutningtager og betaler.
Uanset hvilken målgruppe skal der være fokuse på værdien, "Jens øger sin karakter fra x til y og blev rig og berømt" agtigt, mere succces og fik flere venner, what ever. Det er altså hamrende ligegyldgt hvad du gør, det er slut værdien du skal markedsføre.
Til forældrene sikkerheden i at barnet klare sig godt eller hvad de nu går og bekymre sig om. Skal dit barn være bagud fra de andre som tillige gør det.
Der er forskel på Nordsjælland of Lolland, men behøver det at være danske kunder? Prøv Udemy.
Bliv gratis medlem