Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion af sengetøj til virksomhed

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 25. Nov 20
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino’er.

Jeg er interreseret i at starte et interessentskab, hvor jeg vil sælge sengetøj.

Jeg har fået en god idé og jeg vil derfor høre jer om der evt. er nogen der har styr på dette område og kan give mig en hjælpende hånd.
Da det endnu kun er en drøm, har jeg heller ikke sat mig 100% ind i om den er holdbar.

Jeg vil gerne lave sengetøj med mine egne designs, men da jeg ikke har erfaring indenfor dette område, ved jeg ikke om det er muligt at få produceret her i DK. Sengetøjet skal gerne være i økologisk bomuld eller hør.

Jeg vil fortrække, at det produceres i DK, hvis det er muligt.
Derudover er jeg interesseret i, hvad prisen for dette vil være alt efter, hvor meget jeg vil købe selvfølgelig.
Hvis der er mulighed for at indkøbe en mindre mængde til at starte med, vil jeg også fortrække det.

Min far er selv iværksætter, så han kan hjælpe mig med opstarten og det praktiske, men tekstilindkøb er ikke hans spidskompetence.

Håber I har tid og lyst til at give mig en god start i denne (nogle gange) kaotiske jungle.

Mvh. Anna Frank :)
Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 471
Fra  Twoday IT Minds Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anna,

Vi har nogle i vores netværk som arbejde indenfor dette område og har en coach som kan hjælpe med at få det produceret dog ikke i DK men i udlandet, men mon ikke han kunne have en i sit eget netværk som kan hjælpe med hvis det er.

Send mig gerne en pb hvis kunne have interesse.

Med venlig hilsen

Mathias

Fra Randers
Tilmeldt 25. Nov 20
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mathias.
Jeg er meget interesseret i dit forslag og vil gerne høre mere om det. Jeg kan godt se at det er et long shot at få det produceret i DK, så jeg er også åben for, at få det produceret i udlandet.
Send mig endelig mere info.
Tak for dit svar.

Mvh. Anna
Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 471
Fra  Twoday IT Minds Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anna,

Det er jeg glad for at høre, jeg får sendt dig en besked så må vi lige tage den derfra :) 

Med venlig hilsen
Mathias

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)