Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Elektro mekanisk prototype

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Oct 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

HJÆLP søges til fremstilling af elektro mekanisk prototype, nærmere beskrevet som en langsomtgående vibrator til kropsbåret hjælpemiddel. Som udgangspunkt er det ikke særligt kompliceret, men jeg har hverken værksted eller de rette kompetencer til at løse opgaven. Jeg kan evt. kontaktes på tlf. 21668969.

Jeg ser frem til at høre fra dig, MVH Ole

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Så du søger en freelance konsulent til at bygge noget hardware for dig? Du er i så fald nok nødt til at fortælle lidt mere om det, det kan være alt mellem himmel og jord jo :-)

Tilmeldt 12. Oct 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for din henvendelse 

Det drejer sig om en langsomtgående vibrator til et kropsbåret hjælpemiddel.

Den skal køre med ca 2 hz- 100-150 slag i minuttet, med en vis vægt bag.

Mulighed for opladning, evt. via usb.

Enkel tænd/sluk knap.

 

Til projektet, som jeg ser det, skal der bruges.

Gearet vibrationsmotor

Genopladeligt batteri

Trykknap afbryder

Stik og ledninger

Det hele samles til en handy enhed, hvor der ikke er de store krav til udformning. Håber du kan hjælpe mig med dette og ser frem ti at høre fra dig.

Her kan du se min første prototype:

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Kontakt uddannelsessteder eller lignenede.

Du kan til prototype købe en børstet DC motor med gear - du kan købe motor med ubalance vægtlod på motor via alibaba, ebay, amazon og du kan købe en simpel PWM kontrol til måske alt i alt 1000kr hvis det ikke skal være alt for stort, eller ring til Farnell/RS/Distelect.... og fortæl hvad du vil og de vil have komponenter du kan købe.

Tilmeldt 12. Oct 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for din besked,

Det lyder som om du har lidt know-how indenfor dette, hvilket jeg ikke kan prale med, allerede når du skriver PWM kontrol, står jeg af.

Som du nok kan forstå er det en ganske banal opgave for een som kender til elektronik og har en loddekolbe, så det var måske noget for dig??Jeg kan evt. kontates på tlf. 21668969

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Ole Sloth:

Tak for din besked,

Det lyder som om du har lidt know-how indenfor dette, hvilket jeg ikke kan prale med, allerede når du skriver PWM kontrol, står jeg af.

Som du nok kan forstå er det en ganske banal opgave for een som kender til elektronik og har en loddekolbe, så det var måske noget for dig??Jeg kan evt. kontates på tlf. 21668969

Nej - dette er hjælp til selvhjælp!

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 04:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Ole Sloth:
Her kan du se min første prototype

Hvis du allerede har lavet en prototype hvad skal du så bruge hjælp til?

Hvad skal enheden bruges til?

PWM står for Pulse Width Modulation og er en metode til at justere styrken på eksempelvis motorer eller pærer ved at pulsere med strømmen, det er oftest nemmere end at skulle regulere spændingen :-)

Tilmeldt 12. Oct 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Den første prototype har ikke den optimale udformning i forhold til brugervenlighed og funktion. Ham der lavede den første er desværre blevet syg, og har ikke mulighed for at hjælpe mig pt.

Den er til et balance hjælpemiddel, som jeg har en brugsmodelregistrering på.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)