Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forretningspartner søges

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jun 15
Indlæg ialt: 58
Fra  Lindahl Robotics Skrevet kl. 07:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har udviklet noget software og er i gang med at udvikle det yderligere. Den software jeg har nu er en edge detection algoritme til farvebilleder og jeg synes selv den er god.

Det jeg håber på at udvikle inden for et år er en 3d stereo vision algoritme der er hurtig.

Det jeg søger er en der vil komme med noget kapital og lægge en masse timers arbejde mod enten at blive medejer af en nyopstartet virksomhed – den er ikke startet endnu – eller mod at vi på en eller anden måde laver en tilbagebetalingsordning.

Jeg forestiller mig en dual license forretning. Altså hvor man kan bruge softwaren på to forskellige licenser. Den ene er open source og her skal der laves noget med at hvis man videreudvikler på den så må vi som firma bruge det som closed source.

Den anden er en licens hvor folk betaler for at kunne lukke deres kildekode og videreudvikling af mit produkt.

Om mig selv kan jeg sige jeg desværre er syg (kronisk) og derfor ikke kan så meget andet selv end at udvikle disse algoritmer. Min arbejdsevne er meget begrænset.

Mvh

Morten

Tilmeldt 10. Nov 20
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

hej morten

bor du i aarhus området. jeg vil også gerne i gang med noget software internet company

Tilmeldt 1. Jun 15
Indlæg ialt: 58
Fra  Lindahl Robotics Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa lyk2001

Jeg bor desværre ikke på fastlandet, men på djævleøen i nordsjælland :)

Tilmeldt 10. Nov 20
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt i orden. Held og lykke med projektet

 

Tilmeldt 1. Jun 15
Indlæg ialt: 58
Fra  Lindahl Robotics Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Igen

Kom til at tænke på vi måske alligevel skulle snakke sammen. Hvis vi da ikke ligefrem bliver konkurrenter så kan vi måske trække lidt på hinandens erfaringer?

Send mig en privat besked hvis det er.

Tilmeldt 10. Nov 20
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :
tror sgu ikke jeg bliver din konkurrent, jeg har ikke noget at gøre med farvebilleder, og har sgu intet erfaring med software
Tilmeldt 1. Jun 15
Indlæg ialt: 58
Fra  Lindahl Robotics Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor vil du så starte et softwarefirma?

Tilmeldt 2. Aug 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 08:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har med interesse set dit indlæg, og tænker at vi msåek godt kan være et match for hinanden.

Jeg arbejder med IT udvikling og udvikling af Agiel virksomheder og har tidligere solgt software løsninger.

Skriv meget gerne en privat besked, så vi kan drøfte nærmere hvilket partnerskab/samarbejde som kunne være muligt.

Mvh Søren

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)