Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Muligt at besøge en mindre/mellem webshop?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har, som nævnt mange gange før herinde gennem de sidste år, overvejet at starte webshop, og er ved at have banket noget kapital sammen, og overvejer nu mere seriøst at gå i gang efter nytår. Min største tvivl er stadig om at pakke hjemmet med varer, og de ulemper med levering når man har job ved siden af osv, eller et lagerhotel ude i byen og så i stedet måske miste lidt følingen med varerne. 

Men bortset fra det, så tænker jeg om det er muligt at besøge nogle der har en mindre webshop fra hjemmet ved siden af andet arbejde. Hvordan fungerer det? hvordan har man bygget lager op i hjemmet osv. Det skal dermed ikke være en stor webshop med flere ansatte, men en hvor ejer mere eller mindre går og passer sig selv i hjemmet, og helst ved siden af andet arbejde for at høre lidt om hvordan det fungerer. Fysisk bor jeg i postnr. 4653 Karise. Så et sted på Sydøstsjælland ville være bedst, men arbejder i Kbh, så andre muligheder er til stede. 

Genremæssigt har det ikke den store betydning. 

MVH
Hans Pedersen

Tilmeldt 4. May 16
Indlæg ialt: 669
Fra  Papan Games - Papangames.dk Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lidt input.

Om du skal have varelager hjemme på privatadressen eller anvende et lagerhotel, afhænger jo af antallet af varerne og antallet af ordrer.

Lad os sige at du har 50 varer.
Ville du benytte dig af lagerhotel til dem?

Personligt ville jeg ikke.

Der er udgifter til et lagerhotel. Lager hos dig selv privat, koster jo intet.

Jeg vil foreslå, at du starter varelager op hjemme i første omgang. Pakker og sender f.eks. hver dag (måske hver anden dag) kl. 18, eller lignende. 

Det er slet ikke så svært som du gør det til. Der er absolut intet i det. :) 

Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar :) 

Jeg tænker bare hvis man ikke er hjemme når der kommer varer, bliver de så bare sat i indkørsel (hvis man giver tilladelse) og har folk der så har den type shops ikke problemer med svind så? 

Nu har jeg den fordel at jeg har et arbejde med skiftende tider, så nogle gange fri på hverdage, andre gange nattevagter, eller aftenvagter osv. Så kan være jeg vil være hjemme, og vil så vidt muligt selvfølgelig prøve at få varer hjem til de dage jeg har fri. Men nogle leverandører går jo efter hvornår de sender og ikke hvornår man kan modtage. Men kan godt være jeg får det til at lyde sværere end det er :) 

Kom også til at tænke at besøg i denne corona tid måske ikke er så heldigt foreslået. Men så måske nogle billeder af hvordan man har det kunne da være meget sjovt :) 

Fra Gjerrild
Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 52
Fra  FoodFreaks.dk Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror ikke du vil finde et entydigt svar alligevel selvom du besøger +en virksomhed. Der er bare så mange ting der spiller ind.
Jeg ville ikke kunne bruge lagerhotel til mine varer, da jeg arbejder sammen med meget nicheprægede producenter hvor intet kan sættes automatisk op, intet har et EAN nummer, og mange af varene fylder rigtig meget.

Solgte jeg neglelak var det måske en anden sag.

Men det er meget svært at give et svar på hvad man skal gøre i dine sko :)

Besøg webshoppen www.FoodFreaks.dk

Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg savner måske heller ikke direkte et svar :) Men mere inspiration :) Og hver eneste kommentar giver da tanker og inspiration :) 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12651
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

HansPedersen:
men arbejder i Kbh, så andre muligheder er til stede. 

Den del webshops og iværksættere bruger pelikan selfstorage i Sydhavnen, De tilbyder en service hvor de modtager varerne for deres kunder. 

Bruger det selv, det fungere fint.

Tilmeldt 4. May 16
Indlæg ialt: 669
Fra  Papan Games - Papangames.dk Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Lidt mere input

Jeg har selv drevet lidt "hobby webshop", hvor jeg fik varer sendt. - Hvis ikke jeg havde aftalt, at leverandøren kunne sætte pakken foran min dør, fik jeg en seddel i postkassen, om at jeg kunne hente det hos en pakkeshop (dao, gls, bring osv.) - Så det er der ingen ben i.

Som du ser, er jeg også stadig i gang med lidt webshop, også her regner jeg med, at hente diverse pakker i pakkeshops. :)

Tilmeldt 28. Oct 20
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hans

En af de vigtige ting er, at du prøver at holde webshoppen lidt distanceret til privatlivet.

Hvis du fylder stuen med reoler, så er det svært at distancere arbejde og privatliv.

Hvis du har en kælder eller garage, så hold forretningen der, da det ellers kan blive ert invasivt.

Tilmeldt 30. Jun 14
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Du overtænker det helt vildt. Eksekver og så lær hen ad vejen.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)