Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forretningspartner/investor

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 8. Nov 20
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 5 person
Forretningspartner/investor søges til nyt spændende projekt
Projektet består i at blande relativt få ingredienser på laboratorie og dermed udvikle kuren for impotens, som efter ca.3-6 måneder behandling en gang hver uge er kureret, dette er en relativ nem måde at hjælpe andre mennesker og samtidigt skabe en indkomst, og denne kur er en metode og fjerne symptomerne på en nem og enkel måde, hvor efter problemet efter endt kur ikke opstår igen..
Den ideelle kandidat til partnerskab i dette projekt, kan være en med laboratorie erfaring eller iværksætter ånd til at hjælpe andre mennesker.
Yderligere oplysninger om ingredienserne til effektiv kur mod impotens vil blive delt med potentielle kandidater.
Mvh René

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Jeg har laboratorieerfaring og må bare sige - at det er en helt urealistisk og naiv tilgang du har til det at fremstille lægemidler.

Tilmeldt 8. Nov 20
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvad mener du med at det er en naiv tilgang til det, jeg har ikke skrevet detaljer om det endnu.
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Det du vil sælge vil blive betegnet som et lægemiddel, hvilket vil kræver en enorm mængde dokumentation  for at kunne sælges lovligt.  

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Trinity9000:
Hvad mener du med at det er en naiv tilgang til det, jeg har ikke skrevet detaljer om det endnu.

at sælge noget som kan beskrives som kur mod importens = medicin godkendelse og det er MEGET meget meget dyrt og kompliceret at få. Man må ikke ellers, prise noget som en kur mod en medicinsk indikation, så Ravn har helt ret

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

Trinity9000:
Hvad mener du med at det er en naiv tilgang til det, jeg har ikke skrevet detaljer om det endnu.

at sælge noget som kan beskrives som kur mod importens = medicin godkendelse og det er MEGET meget meget dyrt og kompliceret at få. Man må ikke ellers, prise noget som en kur mod en medicinsk indikation, så Ravn har helt ret

vh John Hannover

True, jeg mener det koster vel 500 millioner $ at få udviklet et lægemiddel.

Og tager mange år.

Da det først skal igennem den pre-kliniske fase, her undersøges virkning på dyr/celler.

Fase 1. Hvor det testes på en lille gruppe raske unge mennesker.

Fase 2. Hvor det testes på en gruppe patienter.

Fase 3. Hvor det testes på en stor gruppe patienter.

Også skal man også have udarbejdet en NDA. (ikke Non Disclosure Agreement, men New Drug Application).

Mit råd til trådstarter ville være at få fat på en big pharma/big biotech Partner også få royalities ind på kontoen.

 

Tilmeldt 8. Nov 20
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej produktet skal ikke indtages og er i pulverform, som ca. 1 gang om ugen bruger du pulveret på pungen og bruger det ca.3-6 måneder.
Naturligvis skal det gennem testfaser men vil ikke mene dette koster 500 millioner dollars at udvikle da produktet ikke skal indtages, men forstår da godt at det vil tage lidt tid inden det er fuldt startet op.
Mvh René
Tilmeldt 8. Nov 20
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Skriver lige igen så alle kan se hvad jeg mener
Hej produktet skal ikke indtages og er i pulverform, som ca. 1 gang om ugen bruger du pulveret på pungen og bruger det ca.3-6 måneder.
Naturligvis skal det gennem testfaser men vil ikke mene dette koster 500 millioner dollars at udvikle da produktet ikke skal indtages, men forstår da godt at det vil tage lidt tid inden det er fuldt startet op.
Mvh René
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har intet at sige om det skal spises eller pudres på pungen - det er helt samme procedure før du må reklamere med noget der virker - og det koster mange mange mange penge - vi taler millioner i alle fald

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Hjørring
Tilmeldt 15. Nov 10
Indlæg ialt: 472
Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Det der med at pudre på pungen som kur mod impotens.... der ligger en joke gemt her, et eller andet sted?!?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)