Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Klar artikler,tekster og hjemmesider til bruger Download med det samme

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra aarhus
Tilmeldt 31. Aug 08
Indlæg ialt: 132
Fra  Middleeast.dk Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg er igang med at lave denne hjemmeside shopo.dk, hvor man kan download affiliate hjemmesider tekster blogs design mm. Hjemmesiderne skal man selv upload ellers hjælper jeg med det .

Tro i der er markede for det ?

Hvad skal de forskellige ting koste? som tekster artikler affiliate hjemmesider 

tak

Tilmeldt 28. Oct 20
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Samer

Jeg er ikke helt sikker på, jeg forstår hvad dit produkt er?

Sælger du tekstforfatning, hjemmeside design?

Fra aarhus
Tilmeldt 31. Aug 08
Indlæg ialt: 132
Fra  Middleeast.dk Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej festligt 

 

UNDSKYLD  det sene svare ja der kommer tekster og lidt wordpress hjemmesider man kan hurtigt download og bruge 

 

hilsen

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad skulle formålet med dette være? 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Mikjær Christensen:

Hvad skulle formålet med dette være? 

Såvidt jeg kunne se tidligere, så var det en hjemmeside der solgte "færdiglavede tekster". Jeg kunne sagtens se et marked for det faktisk og hvis man på en eller anden måde kunne sikre sig, at teksterne på forhånd ikke ville blive kopieret eller andet I den dur, så ville jeg med glæde købe kvalitetstekster uden ventetid. 

Fra aarhus
Tilmeldt 31. Aug 08
Indlæg ialt: 132
Fra  Middleeast.dk Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer 

 

som nicheweb skriver så er formålt med at levere digital produkter til kunder som færdigelavet hjemmesider som kan bruges til affiliate men også unike tekster til gode priser som hurtigt kan downloads uden vente tid 

har lige lagt to hjemmesider men de er på engelsk der kommer flere tekster senere 

håber det giver mening 

 

hilsen 

Fra aarhus
Tilmeldt 31. Aug 08
Indlæg ialt: 132
Fra  Middleeast.dk Skrevet kl. 08:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak mickey  for din link fik lige læst det ,Jeg prøver så godt at gør dem unikke ved at lave gode overskrifter ,ideerne  får jeg fra det arabiske og engelske tekster når jeg så skriver min ideer  på dansk er de jo anderledes og nyt 

Hvis du tænker på at man kan download teksterne flere gang på https://shopo.dk/ så der er flere der køber det samme til deres blog, ja så er det rigtig ,men teksten kan formulleres på en anden måde der kan links til produkter eller hjemmesider og overskriften kan man lege lidt med .så det er en billig ,hurtig og nem lysning.

 

hilsen

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

sas76:

Tak mickey  for din link fik lige læst det ,Jeg prøver så godt at gør dem unikke ved at lave gode overskrifter ,ideerne  får jeg fra det arabiske og engelske tekster når jeg så skriver min ideer  på dansk er de jo anderledes og nyt 

Hvis du tænker på at man kan download teksterne flere gang på https://shopo.dk/ så der er flere der køber det samme til deres blog, ja så er det rigtig ,men teksten kan formulleres på en anden måde der kan links til produkter eller hjemmesider og overskriften kan man lege lidt med .så det er en billig ,hurtig og nem lysning.

hilsen

Hvis flere kan downloade den samme tekst, så er der INTET marked for det. Jeg troede at der var unikke tekster. F.eks en fyr der keder sig en lørdag aften og skriver en artikel, kan sætte denne til salg for et beløb på hjemmesiden.

Fra aarhus
Tilmeldt 31. Aug 08
Indlæg ialt: 132
Fra  Middleeast.dk Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er det gjort så man kan download artiklen 1 gang så det er 1 kunde som  køber den og ikke flere .

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

sas76:

Nu er det gjort så man kan download artiklen 1 gang så det er 1 kunde som  køber den og ikke flere .

Meget bedre.

Men - jeg bliver simpelthen nødt til at sige, at du aldrig får solgt de tekster til den pris! Nu ved jeg godt, at man kun kan se de første par sætninger af hver artikel, men kvaliteten er simpelthen for dårlig til den pris. Du bliver nødt til, at lave et system der gør det muligt, at se hele artiklen men som blot ikke kan downloades/hentes før den er betalt.

469 kroner for en artikel på 542 ord (klassiske julegaver) kan såmænd være fint nok, hvis kvaliteten er i top. Men du kan allerede læse ud fra de første par sætninger, at det er en artikel der er bikset lynhurtigt sammen og har en masse unødvendige fyldord.

Jeg kan som sagt sagtens se et marked for en hjemmeside af den her type, men det kræver, at du kan købe unikke tekster. Teksterne skal være af en vis kvalitet, det skal være skrevet grammatisk korrekt - i hvert falde tæt på. 

Jeg betaler gerne 500 kroner for en tekst på 600 ord - men ikke hvis det er makværk.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)